بهترین رنگ کفش مردانه برای کت و شلوار سرمه ای

نوشته شده در2 ماه ها پیش با
پسندیدم 1
شما هم در مورد کفش مناسب و ست برای کت و شلوار سرمه ای خود نگران هستید؟ یا شاید هم می دانید که چه رنگ کفش مردانه را انتخاب کنید.
اکثر ما آقایان حداقل یک دست کت و شلوار سرمه ای در کمد لباس خود داریم که در هر مراسمی می توانیم از آن استفاده کنیم، بعضی از ما ها خوشبخت تر هستیم و شاید چندین دست کت و شلوار داشته باشیم. اما دغدغه اصلی وقتی شروع می شود که نمی دانیم که چه کفشی و چه رنگی با آن ست کنیم. 
از سوی دیگر شاید به دنبال خرید کت و شلوار عروسی هستید و یکی از انتخاب های شما رنگ سرمه ای است، حتما که به خرید کفش مجلسی مردانه هم فکر خواهید کرد. ما در ادامه این مقاله به شما 6 رنگ مناسب کفش مردانه برای ست کردن با کت و شلوار مردانه را نشان خواهیم داد.
--------------------------------------- 

---------------------------------------  

کفش مشکی با کت و شلوار سرمه ای

کت و شلوار سرمه ای بعد از کت و شلوار مشکی یکی از رسمی ترین روش های حضور در مراسم های رسمی است.
بنابراین ست کردن کت و شلوار با کفش های مشکی تقریباً به اندازه ای که در طول روز می توانید داشته باشید، خوش پوش است. این یک ظاهر حرفه ای تجاری کلاسیک است.
ست کردن کت و شلوار سرمه ای با کفش مشکی
این ست بی عیب و نقص است. تن ها رنگ به طرز باورنکردنی نزدیک به هم هستند و در نورهای خاص، حتی ممکن است یک رنگ به نظر برسند. این امر زیبایی شناسی بسیار ساده ای را ایجاد می کند.
ست کردن کت و شلوار سرمه ای با کفش آکسفورد مشکی
استایل کفش در حفظ این ظاهر سنتی ضروری است. این بدان معناست که اگر با کت و شلوار سرمه ای خود مشکی بپوشید به کفش های رسمی نیاز دارید.
کفش آکسفورد مردانه بهترین انتخاب است. آنها ساده و بسیار شیک هستند. با این حال، سبک دربی یا طراحی کلاهک نیز کاملاً قابل قبول است.
ست کردن کت و شلوار سرمه ای با کفش مجلسی مشکی
ساده ترین راه برای تکمیل لباس خود با یک پیراهن لباس سفید دکمه دار و یک کراوات تیره است.
کراوات مشکی روشی زیبا برای گره زدن کل مجموعه به هم خواهد بود، اما زغالی، سرمه ای یا قرمز پررنگ همه جایگزین های کراوات خیره کننده ای هستند.
--------------------------------------- 

کفش قهوه ای سوخته با کت و شلوار سرمه ای

شاید تعجب آور باشد که کفش های قهوه ای تیره می توانند در موقعیت های بسیار شیک به خوبی کار کنند و می توانند برای لباس های نیمه رسمی قدم بگذارند.
در حالی که این رنگ کفش هنوز کاملاً تیره است، اما به اندازه پوشیدن کفش مشکی رسمی نیست. آنها همچنین جذابیت کمتری نسبت به سیاه پوست دارند.
کفش چرم قهوه ای مردانه با کت و شلوار سرمه ای
شما می توانید این کفش ها را به زیبایی در لباس های حرفه ای بگنجانید تا ظاهری راحت تر داشته باشید.
کفش های مجلسی قهوه ای تیره هرگز انتخاب اشتباهی با کت و شلوار سرمه ای نیستند مگر اینکه مدل کفش خود را اشتباه انتخاب کنید.
کفش مردانه قهوه ای سوخته با کت و شلوار سرمه ای
از آنجایی که این سبک و استایل بسیار خوش پوش هستند، بهتر است کفش آکسفورد یا کفش دربی مردانه را انتخاب کنید.
همچنین می‌توانید چیزی خاص تر بپوشید، مانند کفش مردانه مانک. این استایل ها می توانند حال و هوای امروزی را به کت و شلوار پیچیده شما تزریق کنند.
کفش مجلسی قهوه ای بندی با کت و شلوار سرمه ای
پیراهن سفید مردانه یک استاندارد طلایی در این ست است.با این حال، اگر به یک مجلس نیمه رسمی تر مانند یک جلسه کاری می‌روید، می‌توانید با پیراهن صورتی مردانه، تیپ بزنید. یک کراوات تیره ظاهر را کاملاً تکمیل می کند.
--------------------------------------- 

کفش قهوه ای مردانه با کت و شلوار سرمه ای

وقتی کفش‌های قهوه‌ای را انتخاب می‌کنید که کمی روشن‌تر هستند، رسمی بودن کت و شلوار خود را نیز پایین می‌آورید.
کفش‌ قهوه‌ای روشن می‌توانند راه ایده‌آلی برای ایجاد تطبیق‌پذیری به کت و شلوار سرمه‌ای شما باشند و آن را برای موقعیت‌های بیشتر مناسب کنند.
کت و شلوار با کفش قهوه ای روشن
به عنوان مثال، اگر به ظاهری نیمه رسمی نیاز دارید، برای جذابیت جدید، از یک جفت کفش راحتی قهوه ای،کفش بروگ یا بوت مردانه چلسی استفاده کنید. رنگ ملایم‌تر قهوه‌ای به ایجاد ظاهری طبیعی‌تر کمک می‌کند و تیرگی سر تا پا را از بین می‌برد.
کت و شلوار سرمه ای با بوت قهوه ای مردانه
رنگ قهوه‌ای روشن وقتی با رنگ سرمه‌ای ترکیب می‌شود، همیشه برنده است. به نظر می رسد که به راحتی ست می شود.
و اکنون که کفش غیر رسمی تری پوشیده اید، می توانید با بافت کت و شلوار خود بازی کنید.
--------------------------------------- 

کفش بورگاندی با کت و شلوار سرمه ای

قبل از اینکه توضیحی بدهم می باید در مورد رنگ بورگاندی و یا شرابی بدهم، واقعیت این است که در زبان انگلیسی به رنگ قهوه ای که به شرابی نزدیک است بورگاندی می گویند که من در اینجا ترجیح می دهم آن را شرابی خطاب کنم. بورگوندی و همزاد آن، رنگی شگفت‌انگیز پیچیده است که برای لباس‌های نیمه رسمی مناسب است.
این رنگ کمی رنگ قرمز را برای یک ترکیب رنگی هیجان انگیز اضافه می کند. این حس تعادل رضایت بخشی ایجاد می کند. آن را پیچش غیرمنتظره به یک کت و شلوار استاندارد در نظر بگیرید.
کت و شلوار سرمه ای با کفش رنگ بورگاندی
یک پیراهن سفید بهترین انتخاب شما برای جمع کردن همه چیز است و اجازه می دهد کفش های شما واقعاً برجسته شوند و با پیراهن شما رقابت نکنند.
شما می توانید کل کت و شلوار خود را با یک کراوات به هم نزدیک کنید تا با کفش هایتان هماهنگ شود و در نتیجه یک کت و شلوار شیک و مدرن به دست آورید. به نظر می رسد بی عیب و نقص حرفه ای و همچنین تازه مدرن است.
--------------------------------------- 

کفش لوفر سرمه ای با کت و شلوار سرمه ای

برای استفاده از کت و شلوار سرمه ای خود، ظاهری کاملاً تک رنگ درست تا پایین کفش های خود بسازید. پوشیدن کفش و کت و شلواری همرنگ با آن، بدون جوراب، روشی غیرقابل انکار برای لباس پوشیدن است.
کت و شلوار سرمه ای با کفش کالج سرمه ای
بهترین بخش این است که تقریباً هر مدل کفش لوفر و یا کفش کالج مردانه برای این ست مناسب است. مهم نیست کالج چرم باشید و یا کالج جیر سرمه ای مردانه باشد. همشون مناسب و شیک هستند.
با یک پیراهن لباس با رنگ مشابه جسورانه عمل کنید. نیروی دریایی از بالا به پایین موظف است کمی توجه را به خود جلب کند.
کت و شلوار سرمه ای با کفش لوفر سرمه ای
شما همچنین می توانید بی سر و صدا، یک بار دیگر، در یک پیراهن لباس سفید. یقه خود را باز بگذارید و کراوات را در خانه بگذارید.
--------------------------------------- 

کتونی سفید با کت و شلوار سرمه ای

شما می توانید کت و شلوار حرفه ای خود را با یک جفت اسنیکرز سفید به یک کت و شلوار شاد تبدیل کنید. و امتیاز: آنها فوق العاده راحت هستند!
کفش کتونی سفید با کت و شلوار سرمه ای
کفش‌های شما با جسارت در برابر تاریکی کت و شلوار تیره‌تان می‌چرخد، بنابراین مطمئن شوید که آنها تمیز و عاری از هرگونه خط و خش هستند.
آنها را با یک تی شرت محکم و مناسب ست کنید تا به شدت به حال و هوای روز تعطیل شما متمایل شوید.
اسنیکرز سفید مردانه با کت و شلوار سرمه ای
کفش‌ کتانی کانواس مردانه قابل قبول هستند، اما کتونی چرمی ساده ممکن است با کت و شلواری که ماهیت حرفه‌ای دارد، بهتر باشد.
--------------------------------------- 

نکاتی که باید در نظر بگیرید

هر کدام از رنگ‌های کفش فوق با یک کت و شلوار سرمه‌ای در شرایط مناسب ست می‌شوند.
بسیار مهم است که مطمئن شوید که سبک و رنگ مناسب کفش را برای ست خود انتخاب می کنید.
به یاد داشته باشید که هر چه کفش شما سبک تر باشد، رسمی بودن آن کمتر است. بنابراین، وقتی شک دارید، احتمالاً بهتر است از یک کفش تیره‌تر استفاده کنید.
و توجه داشته باشید که تضاد رنگ بین کفش و کت و شلوار می تواند خوب باشد، اما زیاد از آن دور نشوید. به عنوان مثال از کفش های برنزه دور شوید.
محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود