لباس های همسان برای خواهر و برادر ها در بهار امسال

نوشته شده در1 ماه پیش با
پسندیدم 0

خواه برای تعطیلات خانوادگی می روید، و یا اگر می خواهید برای خرید عید لباس کودک و یا هر رویداد خاص دیگری، هماهنگ کردن بچه هایتان با لباس های مشابه همیشه ایده خوبی است.

ست کردن لباس برای بچه ها روندی است که برای دهه ها وجود داشته است و به درستی هم همینطور است. اکنون پیدا کردن لباس های هماهنگ بسیار آسان تر شده است. پوشاندن لباس های خواهر و برادر به بچه هایتان باید عمدی به نظر برسد بدون اینکه یکسان باشد. علاوه بر این، لباس‌های هماهنگ خواهر و برادر، عکاس های خانوادگی را به سطح بالاتری ارتقاع می دهد و صفحه اینستاگرام شما همچنان از لایک‌ها و کامنت‌ها شلوغ خواهد شد.

برنامه‌ریزی و پوشاندن لباس‌های دوقلو به فرزندانتان سرگرم‌کننده است و به روز کسل‌کننده‌ای که گاه و بیگاه شما روشنی و شادابی می بخشد، و باعث شادابی فرزندان خردسال شما نیز می شود. همچنین به توسعه روابط بین خواهر و برادر کمک خواهد کرد.

اگر می خواهید به بچه‌هایتان لباس هوشمندانه برای پوشیدن ارائه دهید، مجموعه‌های زیادی برای برادران و خواهران وجود دارد که دوست دارند با هم بپوشند.

اگر می‌خواهید برای هر مناسبت خاص یا یک عکاسی سرگرم‌کننده برای اینستاگرام، بچه‌هایتان را با لباس‌های خواهر و برادر هماهنگ بپوشانید، در اینجا چند ایده عالی برای همسان سازی وجود دارد! اینها به شما کمک می‌کنند تا الگوها، گرافیک‌ها و سبک لباس‌های هماهنگ را برای بچه‌هایتان هماهنگ کنید.

لباس بچه گانه جذاب سرمه ای و خاکی:

ترکیب  یک پیراهن پسرانه سرمه ای و شلوار دخترانه خاکی بسیار آسان است که در کمترین زمان به هم متصل می شوند و به بچه های شما کمک می کند بدون صرف وقت گرانبها در کمد لباس خود شیک و آماده به نظر برسند.  دختر کوچولو شما می تواند دامن دخترانه خاکی ساده و در عین حال شیک را با یک تاپ دخترانه گلدوزی شده آبی بپوشید. در حالی که پسر شما می تواند شلوار کتان پسرانه خاکی را با یک پیراهن پسرانه کلاسیک آبی ست کند.

پیراهن و دامن دخترانه

لباس پسرانه

لباس بچه گانه قرمز و سفید جذاب:

ممکن است فکر کنید که ترکیب قرمز و سفید مخصوص شب یلدا است و تا حدی حق با شماست. اگر بچه‌هایتان را با این ترکیب رنگ  استایل می‌دهید، می‌توانند آن را در هر گردش غیررسمی بپوشند. قرمز فعال‌ترین، روشن‌ترین و شادترین رنگ است، اما وقتی با رنگ سفید روشن، آرام و ظریف همراه شود، یک جفت عالی برای کودکان شما می‌سازد.

تیشرت پسرانه یا  پیراهن پسرانه سفید کودک خود را با شلوار بچه گانه یا شلوارک بچه گانه قرمز ست کنید. به ما اعتماد کنید؛ بچه های شما شیک ترین جفت خواهر و برادر در شهر خواهند بود.

ست شلوار و تیشرت پسرانه

پیراهن دخترانه

لباس بچه گانه تک رنگ:

لباس‌های تک رنگ می‌توانند از جمله استایل های جسورانه رنگارنگ، کلاسیک و یا خنثی متغیر می باشد. فقط مطمئن شوید که بچه های شما از یک تن رنگ در لباس بالا تنه و پایین تنه خود استفاده می کنند. هرگز نمی توان با یک لباس تک رنگ ساده اشتباه کرد.حتما اگر دو فرزند دارید سعی کنید در هنگام خرید لباس کودکان خود به تناژ های رنگ دقت کنید که هر دوی آن ها یک رنگ باشد.

فقط رنگ مورد علاقه فرزندتان را انتخاب کنید، درست است کودکان شما شاید در انتخاب رنگ بیشتر از شما دقت ندارند اما با این حال نظر آن ها بسیار مهم است. در این نمونه دامن دخترانه به رنگ سبز زیتونی و برای پسرانه شلوار سبز را داریم. ما آنها را با سایه های مختلف رویه سبز زیتونی ست کرده ایم.

دامن دخترانه

شلوار جین پسرانه

لباس بچه گانه طرح ها گرافیکی یکسان 

بچه‌ها لباس‌هایی را دوست دارند که شخصیت‌های مورد علاقه‌شان روی آن‌ها چاپ شده باشد. اگر بچه‌های شما به حیوانات علاقه دارند و زود شروع می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم کمد لباس‌هایشان را با تی‌شرت‌های گرافیکی شگفت‌انگیز طرح دار پر کنید. مدل های زیادی از تیشرت پسرانه با چاپ های تمساح، دایناسور، نهنگ، ببر، گرگ و غیره، لباس ها با طرح های گرافیکی مثل سوپرمن، بت من و اسپایدر من و به طورکلی اونجر ها مورد علاقه تمام بچه ها است. کافی است کمی به کارتن هایی که نگاه می کنند توجه کنید.

برای دختر خود نیز یک تیشرت دخترانه با طرح یکسان نیز انتخاب کنید. فقط دقت داشته باشید که هر دوی آنها به این طرح علاقه داشته باشند . این لباس‌ها ممکن است از نظر سنتی با لباس‌های خواهر و برادر مطابقت نداشته باشند، اما این را القاء می کند که هردوی آنها همسان هستند.

لباس بچه گانه طرح دار گرافیکی

لباس بچه گانه طرح ارتشی

بچه‌ها تقریباً می‌توانند هر ظاهری را که به آنها معرفی می‌کنید، چه یک چاپ برجسته یا یک طرح ارتشی و استتاری کلاسیک داشته باشند. چیزی که زمانی به عنوان لباس برای ارتشی ها معرفی می شد تا به طور یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب شوند و کشف نشوند، اکنون به یکی از محبوب ترین چاپ ها در مد مدرن تبدیل شده است. و ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که بچه ها نیز آن را دوست خواهند داشت.

این پیراهن و شلوار طرح ارتشی قهوه ای زرق و برق دار را ببینید چه جذاب است، شاهزاده خانم کوچولو شما می تواند پیراهن دخترانه دامن دار خود را با چکمه مشکی تا زانو بپوشد. و پسر شما می‌تواند این تی شرت استتار آبی را با شلوار جین پسرانه یا شلوار مخمل کبریتی، بوت پسرانه مشکی و یا یک ژاکت ست کند تا ظاهر را کامل کند.

فروشگاه اینترنتی لباس دخترانه و پسرانه

شما مجبور نیستید ساعت‌های باارزش خود را برای یافتن این همه لباس‌های همسان برای بچه‌هایتان تلف کنید، وقتی می‌توانید این لباس‌ها و خیلی چیزهای دیگر را در یک سایت خرید آنلاین لباس کودک شیک پوش بیابید.

شیک پوش لباس های دخترانه و پسرانه مد روز و شیکی را ارائه می دهد، و شما می توانید چیزی را که بچه هایتان دوست دارند پیدا کنید. حتی اگر تفاوت سنی بین بچه‌هایتان وجود داشته باشد، همچنان می‌توانید لباس‌های همسان مناسب برای آنها را در فروشگاه لباس کودک شیک پوش پیدا کنید، زیرا ما لباس‌هایی برای بچه‌های 0-15 ساله داریم.

حتی شما می توانید کیف و کفش کودکان خود را آنلاین انتخاب کنید. انتخاب سایز بسیار آسان است شما فقط کافی است بر اساس جدول سایزبندی هر برند پیش بروید و با سن فرزندان خود مطابقت بدهید. نگران نباشید حتی اگر لباس کودک شما بزرگ و کوچک بود به راحتی می توانید آن ها را تعویض کنید و یا حتی اگر مدل آن را دوست نداشتید با کالای دیگری تعویض کنید و به صورت رایگان در منزل خود تحویل بگیرید.

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود