محبوب ترین فریم های عینک آفتابی زنانه در دنیا

نوشته شده در4 سال ها پیش با
پسندیدم 0

انواع فریم های عینک آفتابی ، خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه ، فریم مناسب برای چهره های مختلف کدام است؟

انتخاب عینک آفتابی مناسب یکی ار دغدغه های همیشگیه مد دوستان است . عینک آفتابی مناسب در وهله اول باید قدرت حفاظت از چشم در برابر آفتاب را داشته باشد ولی اهمیت انتخاب فریم مناسب کمتر از آن نیست.

به همین منظور ابتدا باید مدل های محبوب عینک آفتابی زنانه را بشناسیم:

عینک های آفتابی خلبانی

مشخصه اصلی این عینک ها فریم نازک فلزی و لنزهای بازتبنده کالیوودوسکوپی است که ابتدا برای محافظت از چشم خلبان ها در برابر نور خورشید طراحی شد مسلما این فریم عینک ها از اولین سبک های عینک آفتابی هستند که کاربرد آن ها از یک وسیله نظامی به یک آیتم مدرن فشن تبدیل شد برند ری بن(ray ban)  برای اولین بار این عینک ها را به صورت تجاری وارد بازار دنیای مد کرد امروز بسیاری از طراحان ازین عینک ها در کالکشن های خود استفاده می کنند . ویژگی اصلی این عینک های آفتابی سبک بودن وزن آن ها است و بدلیل داشتن دو پل بر روی بینی و انعطاف پذیری باعث می شود که روی گوش ها بهتر قرار گیرد.

عینک آفتابی زنانه خلبانی

عینک آفتابی زنانه خلبانی

عینک های آفتابی پروانه ای

همانگونه که از اسم این عینک های آفتابی مشخص است ظاهر آن ها شبیه پروانه است. فریم ها در ساختار و اندازه متفاوت هستند، اما معمولا در لبه داخلی کوچکتر و در خارج از آن گسترده تر است.

این سبک در سال 2008 محبوب شد پارادا اولین برندی بود که با برای طراحی عینک آفتابی از بال پروانه الهام گرفت که به سرعت بین افراد مشهور و معروف استفاده از آن رایج شد

برای کسانی که به فرم ها بزرگ علاقه دارن این عینک ها جایگزین خوبی برای مدل های کلاسیک است.

عینک آفتابی پروانه ای

عینک آفتابی گرد

به عقیده جان لنون افسانه ای، عینک آفتابی گرد تبدیل به یک و سبک مدرن شده است شهرت این عینک ها بدلیل استفاد افراد مشهور است.

عینک آفتابی گرد

عینک آفتابی way farer

درسته که ری بن  باعث انقلابی در عینک های خلبانی شد ولی عینک هایway farer توسط این برند به دنیای مد عرضه شد این برند در دهه 50 این عینک ها را طراحی کرد و مانند عینک های خلبانی توسط سایر برند های لاکچری تولید شد

استفاده آدری هیپبورن ازین مدل عینک آفتابی باعث شد که بین زنان بسیار محبوب باشند هرچند که آقایان نیز ازین مدل ها استفاده می کردند پیشرفت در تکنولوژی قالب سازی به این معنی بود که Wayfarers قادر بود از عینک های عریض قاب استاندارد فلزی دور بماند و طراحی کلاسیک بیشتری را برای کاربران فراهم کند. نتیجه یکی از عینک آفتابی پرفروش در تاریخ است.

عینک آفتابی زنانه

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------



بیشتر بخوانید: کدام مدل فریم عینک با فرم صورت آقایان متناسب است ؟



عینک آفتابی چشم گربه ای

با استفاده از این فریم عینک ها به ظاهر خود استایل وینتیج ببخشید.این عینک ها که از دهه 50 وارد بازار شدن با هر نوع مدل صورت  چهره ای هم خوانی داند در طراحی این عینک ها از چشم گربه الهام گرفته شده که حالت آن را بخشی از چهره شما می کند.

عینک آفتابی چشم گربه ای

عینک آفتابی چشم گربه ای

عینک های آفتابی مربعی

زوایای صورت خود را با یک جفت عینک آفتابی مربع جابجا کنید سطح گسترده این عینک ها برا ی محافظت در برابر نور خورشید مناسب است.

عینک آفتابی مربعی

 

عینک آفتابی مستطیلی

عینک های آفتابی مستطیل یک جاگزین مناسب برای عینک های بزرگ مربعی می باشند و زوایای ظریفی به چهره شما می بخشند.

عینک آفتابی مستطیلی

عینک آفتابی کلاب مستر

این عینک ها نسبت به عینگ گرد توجه کمتر به خود جلب می کنند این عینک ها دارای سبک متمایزی است که آن ها را از سایز فرم ها جدا می کند

فقط در قسمت بالای لنز ها فریم وجود دارد و ضخامت در پایین کم می شود اگر چه این مدل عینک ها خیلی محبوب نشدن و جزو فریم هایی هستن که همیشه ترند خواهند بود

عینک آفتابی کلاب مستر

عینک های بیضی

این عینک ها برای موقیعیت ها و شرایط مختلف استفاده می شوند شما می توانید این عین ها رو با کت شلوار یا با استایل های راحت تر استفاده کنید  همپنین در بعضی موارد قطر بزرگ این عینک ها از کوچیکشون به نسبت قابل توجهی بزرگتر است تا بتوانند حداکثر حفاظت از نور خورشید را داشته باشد.

عینک آفتابی بیضی

پس از شناخت انواع فریم ها دانستن این موضوع که کدام فریم عینک آفتابی مناسب با چهره شماست بسیار مهم است. با استفاده از راهنمای زیر می توانید بهترین فریم عینک آفتابی را انتخاب نمایید.

فروشگاه اینترنتی شیک پوش کامل ترین مجموعه عینک آفتابی زنانه را فراهم آورده است که شامل انواع عینک آفتابی با انواع رنج قیمت و فریم های مختلف است.

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود