12 مدل شلواری که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد

نوشته شده در4 سال ها پیش با
پسندیدم 0

یه زمانی شلوار فقط یا جین بود یا کتون دیگه نهایتا برای مهمونی های رسمی شلوار پارچه ای می پوشیدیم که خط اتوش هندونه رو قاچ می کرد.

اما این روزا کلی مدل های جدید استایلیش برای شلوار  زنانه اومده که توی این مطلب بررسی می کنیم که هر خانم شیک پوشی چند مدل شلوار باید در کمد لباس خود داشته باشه!!!

راهنمای مدل های شلوار زنانه

خب حالا راجع به این مدل ها توضیح می دیم:

شلوار پارچه ای

این شلوار ها همون شلوار پارچه ای های قدیمیه خودمون هستن که بیشتر برای موقعیت های رسمی و اداری استفاده می شن . تو بدن خیلی شق و رق وای میسن و استایلشون یجوریه که انگار خیاط دوخته. همه خانم ها به این مدل شلوار ها برای استفاده تو موقعیت های رسمی احتیاج دارن.

شلوار جذب

شلوار های جذب و اسکینی مورد پسند خیلی از خانم ها هستند علاوه بر اینکه کاربرد زیادی هم دارن. این شلوار ها مناسب استفاده روزمره هستن و میتونید برای داخل بوت هم ازشون استفاده کنید .

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

شلوار پاچه گشاد

حتما این مدل شلوار ها رو تو عکس های قدیمی مادرهاتون یا حتی پدر هاتون دیدین. اولین مزیت این شلوار ها اینکه فرم پاهاتون و تغییر میده یعنی اگه ساق پاهاتون باریک و قلمی نیست براحتی با پوشدن این شلوار ها می تونید فرم پاهاتون رو به زیباترین شکل ممکن تغییر بدین.

شلوار های از بالا گشاد

این مدل شلوار ها  بخصوص در دو سال اخیر ترند شدن ، برای استفاده در هر موقعیت و مناسبتی قابل استفاده هستن و مناسب خانم هایی هستن که علاوه بر شیک پوشی بدنبال راحتی هم هستن. داشتن یدونه ازین شلوار ها در کمد لباس نه تنها ضرر نداره بلکه میشه همه جا ازش استفاده کرد.

شلوار های خمره ای

هم راحتن و هم پارچه ای ، هم با استایل کژوال ست می شن هم با استایل رسمی . دیگه نگم براتون که بخاطره فاق بلندشون پاهاتون و کشیده تر نشون میده . اگه ازین مدل شلوار ندارید حتما ازش بگیرید که تا نداشته باشینش نمیدونید چه نعمتیه.





بیشتر بخوانید: بهترین ست ها با شلوار فاق بلند



لگ

شلوار های تنگ و چسبون که راحتم هستن بهترین گزینه برای ورزش کردن هستن ، اما کاربردشون فقط موقع ورزش کردن نیست شلوار راحتی و حتی شلواری که بشه با بوت پوشید.

شلوار کتان

شلوار های کتون شاید قدیمی ترین مدل های شلوار هستن که بخاطره جنس الیافشون این اسم روشون گذاشته شده و خب شلوارای جون سختی هستن.

شلوار کارگو

یکی از مدل های مناسب برای استایل های کژوال بین خانم ها این مدل شلواره . محبوبیت این شلوار ها بخاطره تعداد جیب هاشون و اینکه مچشون جمع میشه که اصطلاحا بهشون شلوار های گت هم گفته میشه.

شلوار سیلور

مشخصه اصلی این شلوار ها ساسون های کمر و دکمه هایی است که در دور کمر کار شده است.

شلوار جاگر

و اما شلوار های جاگر که میشه گفت از نظر راحتی مثل لگ هستن ولی خب بدلیل اینکه به بدن نمیچسبن مورد استفادشون خیلی بیشتره.

دامن شلواری

هر وقت این مدل شلوار ها رو میبینم یاد دوران کودکی میفتم اون موقع ها بخصوص برای دختر بچه ها این مدل ترند بود ولی الان مدل های بزرگسالش خیلی راحت و خوشگلن و مناسب برای فصل تابستون هستن.

سرهمی 

خب سرهمی قطعا شلوار نیست ولی داشتنش بخصوص برای زیر مانتو و حتی مهمونی ها دورهمی ها ضروریه

این 12 مدل شلوار مدل هایی هستن که تو اکثر کمد خانم ها پیدا میشه ، ولی اگرم نبود و به این فکر افتادید که تهیه کنید فروشگاه اینترنتی شیک پوش کامل ترین مجموعه از این شلوار ها رو داره .

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود