17 مدل کیف پول مردانه ترند سال

نوشته شده در2 ماه ها پیش با
پسندیدم 1
هر مردی می بایست حداقل یک کیف پول جادار و زیبا همراه خود داشته باشد تا از کارت های بانکی و پول نقد خود محافظت کند اما ترند کیف پول مردانه کدام ها هستند؟

مطمئنا، ممکن است کیف پول خود را دوست داشته باشید، اما آیا آن را دوست دارید؟ انواع بسیاری از کیف‌پول‌ها برای مردان وجود دارد، و من اینجا هستم تا تک تک آنها را به شما نشان بدهم. و شاید هم به دنبال خرید کیف پول جدید برای خود و یا همسر خود باشید.

کیف پول ها می توانند دارای زیپ، زنجیر، گیره پول و جیب سکه باشند. از دارندگان کارت گرفته تا سه تایی، یک کیف پول برای هر مرد و هر نیازی وجود دارد. درک آنچه که هر کیف پول می تواند برای شما انجام دهد به شما کمک می کند تا نیازهای خود را ارزیابی کرده و کیف پول مناسب را پیدا کنید. یا دو…

-------------------------------


------------------------------- 

انواع کیف پول مردانه

بهترین انواع کیف پول‌های مردانه کارت‌ها، پول نقد و شناسه شما را نگه می‌دارند و در عین حال نمایه نسبتاً باریکی نیز دارند. کیف‌پول‌ تاشو رایج‌ترین کیف‌پول‌ها هستند، زیرا ساخت آن‌ها آسان است، اما سبک‌های باریک و مینیمالیستی به سرعت محبوبیت پیدا می‌کنند. به خصوص اگر دارای ویژگی های ایمنی نیز باشند، مدل های خاص تری هم هستند که قابلیت RFID دارند. 

1. کیف پول تاشو

کیف پول تاشو مردانه

از بین انواع مختلف کیف پول برای مردان، کیف پول تاشو رایج ترین است. کیف پول دوقلو کلاسیک دارای طراحی ساده ای است که ساخت آن آسان است. مانند کتاب تا می شود و دارای جای کارت، یک جیب نقدی و شاید یک پنجره شناسایی است. خیلی ساده هستند، اما در صورت پر شدن می توانند حجیم شوند، بنابراین طراحی در اینجا واقعاً مهم است.

لوکا فالونی برای مردی که دقیقاً می‌داند چه می‌خواهد و دائماً پول نقد حمل می‌کند، یک کیف پول دوگانه می‌سازد. چرم سیاه بی انتها با دست در فلورانس ساخته شده است و با هر مجموعه ای که با هم ترکیب می کنید، هم ترکیب می شود و هم برجسته می شود. کمی گران است، اما کیفیت بالایی مانند این احتمالا برای سال‌های آینده دوام خواهد داشت.

-------------------------------  

2. کیف پول مینیمالیستی

کیف پول مینیمالیستی مردانه
کیف پول مینیمالیستی بیشتر شبیه یک توصیف است تا یک کیف پول تخت. تا زمانی که یک کیف پول باریک باشد و فقط چند ویژگی اساسی داشته باشد، مینیمالیست در نظر گرفته می شود. من فکر می کنم Neutrale تقریباً همه چیز را با گزینه مینیمالیستی خود می گوید  رویایی برای مردی که در حال حرکت است. امتیاز برای ساخت چرم بازیافتی.

-------------------------------  

3. کیف پول مسافرتی

کیف پول مسافرتی مردانه

کیف پول مسافرتی که به عنوان کیف پول پاسپورت نیز شناخته می‌شود، شامل تمام لوازم ضروری سفر شما، از پاسپورت گرفته تا کارت، پول نقد و هر کاغذ دیگری که برای سفر شما حیاتی است، می‌باشد. آداب و رسوم بین المللی می تواند دردسرساز باشد، و این گزینه به شما امکان می دهد آسپرین را با سازمان تجارت کنید.

از آنجایی که کیف پول مسافرتی ظرفیت بسیار زیادی دارد، برای کسی که بخواهد آن را سبک نگه دارد مناسب نیست. آنها معمولاً بلند و نسبتاً ضخیم هستند، اگرچه این را نباید با حجیم اشتباه گرفت.  ملسیمودوتی بهترین های هر دو جهان را با یک گزینه چرمی براق پوشانده است که کاملاً با چمدان مورد علاقه شما ست می شود.

-------------------------------  

4. کیف پول زیپ دار

کیف پول زیپ دار مردانه

این نوع کیف پول شبیه کیف پول مسافرتی است، فقط با زیپ کاملاً بسته شده است. هرکسی که دائماً نیاز دارد اقلام گشاد را در جای خود قرار دهد، از این جزئیات قدردانی خواهد کرد. کیف پول شخصی من یک کیف پول زیپ دار است و من دوست دارم که بتوانم در آخرین لحظه چیزهایی را در آنجا قرار دهم و بدانم که از بین نخواهند رفت.

کیف پول‌های زیپ‌دار را در اندازه‌های زیادی پیدا می‌کنید، اما پیدا کردن کیف‌های مناسب اغلب به ترجیح دادن یا عاشق شدن به یک مورد مناسب منجر می‌شود. به عنوان مثال، مانند یک کیف پول بژ زیبا با جیب های کارت زیگ.

-------------------------------  

5. کیف کارت

کیف کارت مردانه

یک کیف کارت کوچک و باریک، اساساً یک جیب با شکوه است. از آنجایی که از یک آستین با چند شکاف ساخته شده است، فقط می تواند چند کارت، چند اسکناس و شاید یک خرده بلیط را در خود جای دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که هرگز پول نقد حمل نمی کنید، این عالی است. و این روزها کیست؟

لویی ویتون کیف پول ایده‌آلی را برای مردی می‌سازد که نیازی به وسایل اضافی مانند کارت کتابخانه یا کارت پانچ بستنی ندارد. یک عدد چرمی شیک مانند این برای فعالیت‌های بدون محدودیت، از تگ فوتبال گرفته تا رقصیدن در یک شب، عالی است.

-------------------------------  

6. کیف پول سه تایی

کیف پول سه تایی مردانه

راستش من از بچگی به کیف پول سه تایی فکر نکرده بودم. از آنجایی که فضای زیادی برای پول نقد وجود دارد، سبک کمی قدیمی به نظر می رسد، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند برای شما کار کند. جایی که یک دوشاخه یک بار تا می شود، یک سه تایی دو بار به سه قسمت مختلف تا می شود. به طور معمول، یک پنجره تصویر برای یک شناسه در وسط وجود دارد، بنابراین اگر مجبور باشید به طور منظم شناسه خود را فلش کنید، خوش شانس هستید.

فضای بیشتر با گزینه ای مانند پل اند بیر به معنای گرانتر بودن آن نیست. اگرچه اگر قصد دارید آن را در آبشش‌ها فرو کنید، می‌تواند به معنای کمردرد بیشتری باشد. جدای از خطر سیاتیک، شما می توانید با قیمت کم یک مدل کاملا شیک داشته باشید. سه انتخاب چرم کلاسیک، همه با دوخت متضاد و فضای زیاد برای وسایل. خیلی هم منفی نیست.

-------------------------------  

7. کیف پول نازک

کیف پول نازک مردانه

همانطور که از نام آن پیداست، یک کیف پول باریک نازک است و مشخصات پایینی را حفظ می کند. از آنجایی که فناوری ساده می شود و به نظر می رسد که خرده فروشان در واقع استفاده از پول نقد را منع می کنند، کیف پول های باریک بسیار منطقی است. ضخامت کمتر از نیم اینچ هنگام پر کردن ضخامت استاندارد است و برخی از آنها می توانند حتی نازک تر شوند. کیف پول جیب جلوی Buffway به قدری نازک است که یک بریدگی انگشت شست برای بیرون آوردن کارت های شما از فضای تنگ وجود دارد.

با وجود تزئینات فریبنده، هنوز هم می توانید تا 12 کارت را در این کیف پول جادویی قرار دهید. و بله، اگر بر حمل پول نقد اصرار دارید، جایی برای آن نیز وجود دارد. با قیمت مناسب، حتی می توانید خرید چند در رنگ های مختلف را توجیه کنید.

-------------------------------  

8. کیف پول فلزی

کیف پول فلزی مردانه

یایید با آن روبرو شویم، کیف پول فلزی در حال حاضر ترند هستند. هزاران برند مد روز در سال‌های اخیر ظهور کرده‌اند و بهترین طرح‌های کیف پول باریک را با مواد بسیار قوی ترکیب می‌کنند تا کیف پولی را برای یک عمر داشته باشید.

همچنین چیزی کاملاً مردانه در مورد ذخیره کارت های شما در چیزی که از آلومینیوم درجه هوافضا ساخته شده است وجود دارد. این دقیقا همان چیزی است که کیف پول معروف از آن ساخته شده است.  می توانید با رنگ گان متال کلاسیک آنرا بخرید.

-------------------------------  

9. گیره پول 

گیره پول مردانه

گیره‌های پول جایگزین‌های کوچکی برای مردان مینیمالیست هستند. یک ویژگی مستقل یا یک ضمیمه در یک کیف پول از قبل موجود، یک گیره پول پول نقد تا شده شما را بدون نیاز به یک جیب کامل اسکناس نگه می دارد. هنوز هم خواهید دید که بسیاری از فشارهای مکانیکی برای ایمن نگه داشتن پول نقد خود استفاده می کنند، اما این روزها گزینه های مغناطیسی زیادی نیز ارائه می شوند.

یک نسخه محبوب از انواع سنتی با ظرفیت زیادی برای ذخیره سازی در ضخامت نیم اینچ تولید می کند. برای یک چرخش جدید در سنت، از فیبر کربن سخت ساخته شده است اما با روکش چرم ساخته شده است، بنابراین پول نقد شما را گیر نمی دهد یا کارت های شما را خراش نمی دهد. 

-------------------------------  

10. کیف پول دسته چک

کیف پول دسته چک مردانه

با وجود اینکه دنیای ما عمدتا دیجیتالی شده است، بسیاری از ما هنوز چک می نویسیم (یا حداقل دریافت می کنیم). کیف‌پول‌های دسته چک حاوی یک شکاف برای دسته چک یا چک‌های مسافرتی، به‌علاوه فضایی برای پول نقد، کارت‌ها و شناسه‌ها هستند. آنها یک گزینه بسیار شیک برای حرفه ای های تجارت جت هستند.

اگرچه آنها قطعا کوچک نیستند، اما همچنان می توانند باریک باشند، مانند جلد دسته چک . هر چیزی که نیاز دارید را دارد، از جمله یک گیره برای نگه داشتن خودکار در قسمت چین. همچنین با یک دکمه دستی بسته می شود، بنابراین در کیف شما باز نمی شود.

-------------------------------  

11. کیف پول سکه

کیف پول سکه مردانه

خیلی وقت است که استفاده از سکه در کشور ما رایج نیست اما با این حال در کشورهای دیگر جزو محبوب هاست. این نوع کیف پول های مردانه نیاز خواهید داشت در صورتیکه یک جیب پر از سکه داشته باشید. این یک کیسه دکمه دار یا زیپ دار است که به طور خاص برای نگه داشتن هر چیز قابل خرج کردنی طراحی شده است. اگر هنوز هم کف لباس‌شویی را می‌زنید، می‌دانید که یک جیب سکه چقدر می‌تواند حیاتی باشد.

بدیهی است که این سکه ها می توانند حجیم شوند، اما بهتر است تمام سکه های خود را در یک مکان داشته باشید تا اینکه در جیب خود شلوغ کنید. دو طرف جیب سکه جاشوا از یک عدد جذاب با دو اسلات کارت اعتباری، سه جیب اسلاید و یک جیب زیپی است که برای نگه‌داشتن تمام آن سکه‌ها عالی است.

-------------------------------  

12. کیف پول قاب موبایل

قاب موبایل کیف پول مردانه

زمانی که به کیف‌ پول‌ قاب موبایل فکر می‌کردم، چیزی که همیشه به ذهنم می‌رسید این بود که آن افراد مسن‌تر سعی می‌کردند با گوشی‌شان عکس بگیرند، در حالی که کیف‌شان در نسیم به‌طور نامناسبی تکان می‌خورد. اما دوران کیف‌پول‌های حجیم قاب تلفن همراه مدت‌هاست گذشته است. امروزه، آنها نسبتاً براق هستند و قاب آیفون به لطف چرم سنگریزه دو رنگ زیبا کاملاً جذاب است.

این وضعیت ایده آل برای محافظت از صفحه نمایش گرانبها گوشی شما و در عین حال ذخیره سازی ملزومات مخارج شما است. همه چیز در یک مکان مناسب است. این می تواند خوب یا بد باشد، بسته به اینکه آن را از دست بدهید.

-------------------------------  

13. کیف پول ضد RFID

کیف پول ضد RFID مردانه

شناسایی فرکانس رادیویی یا RFID اساساً نحوه شناسایی کارت اعتباری شما است. با این حال، این روزها، مردم می توانند از این فناوری برای دریافت اطلاعات شما در هر جایی استفاده کنند، بدون اینکه انگشتی روی کیف پول شما بگذارند. کیف پول مسدود کننده RFID را وارد کنید.

اگر همه اینها فناوری پیشرفته و آینده نگر به نظر می رسد، کیف پول بصری مناسب است. چرم شیک با سبک فیبر کربنی، رنگی برای پیتزای بیشتر، و آرامش خاطر از دانستن اطلاعات مالی شما محافظت می شود.

-------------------------------  

14. کیف پول کمری

کیف پول کمری مردانه

در حالی که کیف پول‌های کمری بسیار کاربردی هستند، ممکن است کمترین جذابیت را در این لیست داشته باشند. با این حال، آنها بیشترین میزان ایمنی را ارائه می دهند و پسر عموی آنچنانی دور نیستند، گروه فانی، دوباره به مد باز می گردد.

این نوع کیف‌پول‌های مردانه بزرگ و در عین حال صاف هستند و برای پوشیدن زیر لباس‌های شما طراحی شده‌اند. کیف پول کمری Eagle Creek که حجم کمتری نسبت به بسته بندی فانی دارد، طوری طراحی شده است که زیر لباس شما قرار می گیرد. همانطور که ممکن است حدس بزنید، این برای محافظت از اسناد مهم مانند پول نقد یا پاسپورت در مناطق پرتردد عالی است. آیا من اشاره کردم که محافظت RFID نیز دارد؟ ظریف و کاربردی.

-------------------------------  

15. کیف پول بلند

کیف پول بلند مردانه

یک کیف پول بلند به عنوان کیف پول برای استفاده با کت و شلوار یا قرار دادن در جیب داخلی کت نیز شناخته می شود و حال و هوای پیچیده دنیای قدیم را با خود حمل می کند. یا شاید این فقط برداشت من باشد. در هر صورت، این نوع کیف‌پول‌های مردانه بزرگ‌تر از اکثر کیف‌پول‌ها هستند تا چیزهای مختلفی مانند پاسپورت، دفترچه یادداشت و اوراق به همراه پول نقد، کارت‌ها و شناسنامه‌های شما را در خود جای دهند.

شما می توانید انتظار داشته باشید که این نوع از یک کیف پول معمولی حجیم تر باشد، اما این بدان معنا نیست که براق و جذاب نیست. یک یا دو چیز در مورد ساخت کیف پول های لوکس می داند و این لذت زیپ دار به لطف پوست گوساله دانه سیاه و لطیف کاملاً مجلل است.

-------------------------------  

16. کیف پول زنجیری

کیف پول زنجیر دار مردانه

کیف پول زنجیره دار در واقع کمی سابقه دارند. آنها در اصل برای دوچرخه سواران طراحی شده بودند تا کیف پول خود را از طریق زنجیر به شخص خود متصل کنند. خیلی سرراست

اما حتی اگر سوارکار نیستید، اگر به دنبال کمی نوستالژی هستید یا بیش از حد فراموشکار هستید، یک کیف پول زنجیری می تواند حرکتی باشد. به هر دلیلی، کیف پول زنجیره ای قطعا جذابیت بدی دارد. Dickies یک عدد چرمی بی‌زحمت و بدون حاشیه درست می‌کند که با یک زنجیر ضخیم نقره‌ای کامل شده است. این جوری گریس را بسیار بی دردسر می دهد.

-------------------------------  

17. کیف پول جا کلیدی

کیف پول جا کلیدی دار مردانه

کیف پول جا کلیدی دار یک اختراع جالب است. درست به نام خود، دو نیاز اصلی شما را در هنگام بیرون رفتن ترکیب می کند: کلید و کیف پول شما. به جای اینکه کلیدهای خود را در جیب خود رها کنید و این امکان را فراهم می کند که شما را در پا فرو ببرد، یک کیف پول کلید دستی پوشش کاملی را ارائه می دهد و در عین حال کارت های اعتباری، شناسه ها و هر پول نقدی شما را نیز ایمن می کند.

راه حلی شیک و باریک در شهر روستایی برای ضربه زدن ناخواسته به پای کلید شل. یک سه تایی چرمی دستی با بسته شدن آسان و هفت کارابین کلیدی برای بوت. هر چیزی را که نیاز دارید ذخیره کنید و روز خود را بگذرانید.

کدام نوع کیف پول در حال حاضر ترند است؟

در حالی که احتمالاً کیف پول تاشو رایج‌ترین کیف پول است، طرح‌های باریک و مینیمالیستی مورد توجه قرار گرفته‌اند. مردم بیشتر از همیشه کیف پول های ایمن را ترجیح می دهند، بنابراین گزینه های بادوام مانند فلزی هم در نسل های جوان رایج است. 

چه کیف پول مردانه ای بخرم؟ 

کیف پول مردانه به دلیل استفاده روزانه و اصطحکاک زیاد با شلوار شما بسیار سریع آسیب می بیند، از این رو پیشنهاد می شود که کیف پول چرم طبیعی انتخاب کنید، سعی کنید از رنگ های مشکی و قهوه ای انتخاب کنید زیرا با اکثر استایل های شما همخوانی خواهد داشت. 

سخن آخر

از بین انواع مختلف کیف‌پول‌های مردانه، بهترین کیف پول برای شما واقعاً به سبک زندگی شما و مقداری که باید روزانه حمل کنید بستگی دارد. اگر دوست دارید اصول اولیه را رعایت کنید، یک سبک مینیمالیستی ممکن است برای شما مناسب باشد. شاید شما چیزهای ضروری به اضافه چند قبض و چند کارت اضافی را برای اندازه گیری ایمن دوست داشته باشید - یک دوفولد باید این کار را انجام دهد. یک روز در میان سوار هواپیما می شوید؟ احتمالا بهتر است کیف پول مسافرتی را بگیرید.

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود