معرفی انواع کفش پاشنه بلند زنانه و کاربرد آنها

نوشته شده در5 سال ها پیش با
پسندیدم 0

صرف نظر از آنچه مریلین مونرو گفت؛ کفش پاشنه بلند بهترین دوست زن است! کفش پاشنه بلند مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد،اما باید به این نکته توجه داشت که هر مدل کفش پاشنه بلندی برای هر مجلسی مناسب نیست...

صرف نظر از آنچه مریلین مونرو گفت؛ کفش پاشنه بلند بهترین دوست زن است! کفش پاشنه بلند مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد،اما باید به این نکته توجه داشت که هر مدل کفش پاشنه بلندی برای هر مجلسی مناسب نیست پس نگاه خودتون رو تغییر بدهید. همونطور که میدونید کفش پاشنه بلند زنانه دربه راحتی در تمام فروشگاه ها و مغازه های کفش فروشی به راحتی قابل خریده و بسیار تنوع بالایی از این مدل کفش زنانه وجود داره . اما این شما هستید که باید انتخاب کنید چه مدل کفش پاشنه بلندی رو برای حضور در چه مکانی انتخاب میکنید. در این مقاله به شرح و توضیحات یکسری نکات میپردازیم که کمکتون میکنه در انتخاب کفش پاشنه بلند کمکتون میکنه انتخاب بهتری داشته باشین ، با ما همراه باشید.

1 - مدل کفش پاشنه بلوکی (Block Heel)

این مدل از کفش های پاشنه بلند زنانه بسیار کلاسیک و رسمی هستند و بخاطر پاشنه جامد و توپری که دارند به راحتی وزن بدن شما را میتونند نگهدارند.بنابراین شما با پوشیدن این مدل از کفش پاشنه بلند زنانه فشار بسیار کمی را در نوک پاهای خود احساس میکنید و به راحتی میتونید حرکت کنید.

                 

2 - کفش های پاشنه مخروطی (Cone Heel )

کفشهای پاشنه مخروطی دارای یک پایه ضخیم و محکم است که علاوه بر ظرافت و زیبایی راحتی را برای شما به ارمغان می اورد , و این مدل از پاشنه های مخروطی را در ارتفاع های گوناگونی تولید میکنند بنابراین این مدل از کفشهای پاشنه بلند رو هم میتونید برای هر محیط و مکانی استفاده کنید.

                   

3- کفش های پاشنه فرانسوی (French Heel)

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود