معرفی برند مایکل کورس

نوشته شده در5 سال ها پیش
پسندیدم 0

تاریخچه ، درآمد برند ، فروش ساعت مایکل کورس ...

تاریخچه :

 آقای مایکل کورس Micheal kors  حدود 37 سال پیش یعنی در سال 1981 درست زمانی که 23 سال داشت برند تولیدی محصولات برای خانمها و آقایان را در زاد گاه خودش یعنی نیو ایلند امریکا تاسیس کرد و نام خودش رو برای این برند انتخاب کرد. آقای مایکل کورس در ابتدای کار خودش رو با تولید جواهرات ، ساعت و اکسسوری برای آقایان و خانمها شروع کرد.اما با گدشت زمان دامنه وسیعی از محصولات پوشاک برای آقایان و هم برای خانمها رو تولید میکنه.

نمایندگی محصولات مایکل کورس :

آقای کورس تا سال 2018 حدود 640 شعبه و نمایندگی فروش محصولات مایکل کورس تاسیس کرده و حدود 13 هزار نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم برای این کمپانی بزرگ کار می کنند. اما متاسفانه ما توی کشورمون هیچ نمایندگی مایکل کورس در اصفهان و نمایندگی مایکل کورس ایران نداریم.

در آمد خالص این برند :

استقبال از محصولات مایکل کورس بقدری بالاست که طبق آمار اعلام شده در آمد این شرکت چیزی بالغ بر 6 میلیارد و 710 میلیون دلار آمریکایی بوده سوده خالص این برند از فروش محصولات مایکل کورس 3 میلیارد و 57 میلیون دلار بوده.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

علت محبوبیت این برند :

در بین تمامی محصولات مایکل کورس   کیف های دستی زنانه برای دختران و خانمها از محبوبیت بالاتری برخورداره . اما این شرکت بیشتر از همه به روی فروش ساعت مایکل کورس تمرکز کرده و تا به امروزه تونسته سود خوبی هم از فروش ساعت هوشمند مایکل کورس بکنه.

ساعت مایکل کورس

مایکل کورس در شیک پوش:

و در آخر فروشگاه اینترنتی شیک پوش از بین تمام کالاها و محصولات مایکل کورس ، فقط ساعت مایکل کورس رو برای عرضه و ارائه به مشتریان انتخاب کرده و خوشبختانه ما بعنوان عرضه کنندگان محصولات ساعت مایکل کورس  تونستیم جای خالی نمایندگی مایکل کورس تهران رو برای اون دسته از افرادی که طرفدار ساعت مایکل کورس اصل هستند پر کنیم. و لازمه که بدونید توی فروشگاه شیک پوش فرایند فروش ساعت هوشمند مایکل کورس همراه با فاکتور رسمی برند مایکل کورس انجام میشه.

و خبر خوب اینکه ما توی شیک پوش محصولات ساعت مایکل کورس زنانه رو هم قرار دادیم و دیگه نیازی نیست برای خرید ساعت زنانه مایکل کورس زیاد توی مغازه های ساعت فروشی بگردین.

شما هم میتونید برای خرید اینترنتی ساعت مایکل کورس با قیمت مناسب از محصولاتی که در این قسمت از فروشگاه آنلاین شیک پوش وجود داره دیدن کنید.

منابع : wikki pedia

brandfact.com

michaelkors.com

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود