معرفی برند ویکتوریا سکرت

نوشته شده در5 سال ها پیش
پسندیدم 0

تاریخچه برند ، فروش اینترنتی محصولات ویکتوریا سکرت...

تاریخچه برند  :

ویکتوریا سکرت Victoria 's secret معروف ترین و مشهور ترین برند تولید پوشاک مخصوص بانوان.

این برند حدود 42 سال پیش توسط آقای روی ریموند یعنی مالک برند ویکتوریا سکرت در شهر سانفرانسیسکو ایالت کالیفرنیا امریکا تاسیس شد.این برند از همون ابتدا تا به امروزه فقط و فقط محصولات برند خودش رو برای خانمها تولید می کنه.

این برند در ابتدا کار خودش رو با تولید لباس خواب زنانه شروع کرد و در ادامه لباس زیر زنانه ، لباس شنا ، محصولات آرایشی و عطر و ادکلن زنانه رو هم به تولیدات خودش اضافه کرد.

نمایندگی فروش محصولات ویکتوریا سکرت

نمایندگی های ویکتوریا سکرت :

مرکز اصلی این برند در شهر کولومبوس ایالت اوهایو امریکا هستش و این کمپانی تونسته تا به الان حدود 1025 شعبه رسمی و نمایندگی فروش محصولات ویکتوریا سکرت در سراسر دنیا تاسیس کنه بطوریکه از اون تعداد فقط 2 شعبه و نمایندگی ویکتوریا سکرت در ترکیه تاسیس شده و بزرگترین شعبه فروشگاه محصولات ویکتوریا سکرت در پاریس تاسیس شده .

اما متاسفانه ما هیچ نمایندگی ویکتوریا سکرت در تهران نداریم و بطور کلی میشه گفت این کمپانی بزرگ هیچ شعبه ایی برای فروش محصولات ویکتوریا سکرت در ایران نداره .

و طبق آمار اعلام شده برند ویکتوریا سکرت تا آخر سال 2017 حدود 7 میلیارد و 39 میلیون دلار آمریکا درآمد داشته .که رقم قابل توجهیه...

فروشگاه ویکتوریا سکرت

همچنین این برند بعد از سال 2011 امکان خرید اینترنتی محصولات ویکتوریا سکرت رو هم برای مشتریانش فراهم کرد با این امر کار خرید محصولات ویکتوریا سکرت برای مشتریان بسیار راحت تر شده

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

این برند علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب خود قسمت عظیمی از سالانه صرف برپایی جشنواره های فشن شو تحت عنوان Victoria’s Secret Fashion Show میکند .که شاید یکی از عواملی که باعث شده این برند انقدر فراگیر ، مشهور و معروف شود همین امر بوده. و جالبه بدونید که برند ویکتوریا سکرت در این جشنواره های فشن شو بجای استفاده از مدلهای خاص سعی کرده از کسانی استفاده کنه که بینندگان با اون فرد به راحتی ارتباط برقرار کنند افراد سرشناس و معروفی که بعدها بعنوان Victoria Secret Angels شناخته میشوند.

                            فروش محصولات ویکتوریا سکرت  

برند ویکتوریا سکرت در شیک پوش:

 فروشگاه اینترنتی شیک پوش مفتخر است با فروش اینترنتی محصولات ویکتوریا سکرت از جمله ، عطر زنانه ویکتوریا سکرت ، لباس زیر ویکتوریا سکرت ، لباس خواب ویکتوریا سکرت ، لوازم آرایشی بهداشتی ویکتوریا سکرت اورجینال با قیمت مناسب به تنهایی فروش محصولات ویکتوریا سکرت در ایران رو انجام دهد.

شما نیز میتونید برای خرید اینترنتی محصولات ویکتوریا سکرت  یا قیمت مناسب از محصولاتی که در این قسمت از فروشگاه آنلاین شیک پوش وجود داره دیدن کنید.

منابع : wikki pedia

qoura

victoria secret

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود