معرفی لباس های کمد کپسولی زنانه

نوشته شده در4 سال ها پیش با
پسندیدم 0

در مقاله قبلی در مورد اینکه کمد کپسولی چیست و چه کاربرد و مزایا و فواید دارد را بیان کردیم و در این مقاله به معرفی لباس هایی که می تواند کمد کپسولی ما را جذاب ،متنوع، فشرده کند، می پردازیم و اینکه این لباس ها درچه مکان و زمان هایی مورد استفاده قرار می گیرند.

این مقاله در ادامه مقاله یا بلاگ قبلی که در مورد کمد کپسولی صحبت کردیم است و در مقاله قبلی درباره اینکه کمد کپسولی چه کاربردها و مزایای برای ما دارد و می تواند چه کمکی به ما بکند صحبت کردیم و درباره محصولات و لباس هایی که می تواند داخل این کمد فشرده و کوچک و متنوع قرار بگیرد را بیان کردیم و در ادامه محصولات دیگری به شما معرفی می کنیم که شما عزیزان در کمد کپسولی کوچک و متنوع و زیبایی خود قرار دهید.

پاها عضوی مهمی از بدن ما هستند و قلب دوم ما به حساب می آیند بنابراین توجه و مراقبت از آنها امری مهم و ضروری است و با انتخاب یک کفش مناسب می توانید از پاهایتان مراقبت و سلامتی خود را تضمین کنید.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

کفش ورزشی یا کتونی زنانه :

این نوع از کفش ها برای ورزش ،تمرینات بدنی ،فعالیت های بدنی و کسانی در طول روز در حال فعالیت هستند مناسب است و از آن استفاده می کنند و بخش پاشنه این کفش ها باید نرم و راحت باشد تا به هنگام راه رفتن و یا دویدن در قسمت کف پای خود احساس درد به شما دست ندهد. رویه کفش علاوه براینکه از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار باشد باید نرم و انعطاف پذیر هم باشد که به پا فشار نیاورد و در هنگام راه رفتن راحت باشید و احساس درد در روی پا به شما دست ندهد واحساس درد و خستگی نداشته باشید.

کفش اسنیکرز زنانه :

اصطلاحی است که این روزها در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است ، زیرا آنها از آن برای کفش های ورزشی استفاده می کنند ، انگار که برای آنها مترادف استمردم به انواع کفش هایی با کف لاستیکی به عنوان کفش ورزشی اشاره می کنند ، اما این درست نیستدلیل نامگذاری این کفش ها به این دلیل است که به دلیل کف پوش های لاستیکی آنها هنگام راه رفتن سر و صدای بسیار کمی ایجاد می کند

کفش تخت و کالج زنانه:

کفشی پاشنه کوتاه یا تخت است و بسیاری از انواع کالج از جنس چرم و نبوک هستند و این نوع کفش ها قابلیت انطباق بالایی دارند  و به دلیل اینکه نرم و راحت هستند در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته استفاده می شوند.کفش های کالج به دلیل تنوع رنگ و طرحی که دارند به شما این امکان را می دهد تا آن را با هرآنچه که دلتان می‌خواهد ترکیب و ست کنید و چون با هر لباس یا رنگی قابل ست شدن هست مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد.

 


کفش عروسکی :

این مدل کفش ها ساده و پاشنه ای تخت دارند و از جنس جیر و چرم مصنوعی ساخته شده اند. کفش های فانتزی در طرح های متنوع و زیادی در بازار پیدا می شود. از نظر خانم ها کفش های راحتی هستند که می توانند چه در مجالس و مهمانی ها و چه در بیرون از خانه از آنها استفاده کنند. و در انواع مدل های شیک و جدید و ساده در بازار موجود هستند.

کفش صندل زنانه:

صندل در واقع کفشی است که به بوسیله یک یا دو بند که در پشت پا یا بین انگشتان پا قرار می‌گیرد. صندل ها در اندازه‌ها به صورت پاشنه کوتاه یا پاشنه بلند نیز تولید می‌شوند. وبیشتر در فصول گرم سال و مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار می گیرند.صندل ها به دلیل تنوع طرح و رنگی و در انواع مختلفی در بازار هستند و یکی از بهترین گزینه ها برای استایل کژوال و رسمی برای فصل بهار و تابستان هستند. انواع صندل ها به چهار دسته صندل زنانه جلوباز ، صندل زنانه جلوبسته، صندل بند دار ، صندل بدون بند تقسیم می شوند. که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

صندل پاشنه بلند:

این نوع صندل ها با پاشنه های ضخیم یا با پاشنه های نازک و باریک ،... در بازار وجود دارند. و یا در طرح های مختلف ساده ، سگک دار،... وجود دارند.و معمولا از این نوع صندل ها برای مراسم های رسمی و مهمانی ها و ...استفاده می کنند.

 صندل پاشنه کوتاه: 

این نوع صندل ها یا پاشنه ندارند یا پاشنه ای کوتاه و تخت دارند. این نوع صندل ها در طرح و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند و معمولا برای مراسم های غیر رسمی یا پیاده روی ،... استفاده می شوند.

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود