موزه لباس های زمستانی سلنا گومز در زمستان 2021

نوشته شده در3 سال ها پیش با
پسندیدم 0

کت های پشمی ، پالتو های بلند ، کالکشن زمستانه سلنا خیلی جالبه... 

سلنا گومز در شهر نیویورک مشغول بازی در مجموعه قتل فقط در ساختمان ( only murder in the building ) که در این حین چندین بار با لباس های زمستانی خاصی در حال رفتن به فیلم برداری دیده شده . 

واقعا مشخص نیست که تیپ های او بخشی از کاراکتر اوست که توسط تیم طراحی شده و یا توسط خود او انتخاب شده است ، الیته که زیاد هم مهم نیست زیرا که به نظر من تمام استایل ها زیبا هستند .

حالا بهتره برخی از استایل زمستانه سلنا رو به ترتیب بهترین به پایین بررسی کنیم : 

یکم به نظر شما خشن و بی خیال به نظر نمیرسه ؟ یک کت خز دار ، البته خز مصنوعی و همین طور ترکیب با بلوزی نارنجی و شلوار چهار خانه و همچنین بوت زنانه چرمی به نظر شیک و زیبا می آید . 

شلوار راسته  با چکمه تخت که برای قدم زدن و رفتن به سرکار در فصل زمستان بسیار مناسب است. تیپ او همراه با هدفون بزرگ و عینک مدل جان لنون باعث می شه همانند افراد عادی در جامعه بین مردم در رفت و آمد باشه حتی با توجه به این موضوع که او یکی از افراد مشهور و سلیبرتی در جهان به حساب می آید.

تیپ جنجالی بعدی سرهمی قرمز رنگی که به خوبی با هیکل او فیت شده است ، خودم هیچ وقت فکر نمی کردم که اینقدر به لباس سرهمی زنانه نیاز داشته باشم ، اما الان واقعا به نظرم جذاب میاد .جیب هایی با استایل لباس مکانیکی و الته بوت چرم زنانه به نظر خلاقانه است ، البته مقداری با رنگ بوت اختلاف نظر دارم و به نظر این رنگ برای هم سن های او کمی زیاده روی است و من رو یاد مادر بزرگم میندازه. 

البته با توجه به کمربند و پالتو پشمی که روی دوش انداخته به نظرم کار تمام شده و بادی که داخل پالتو می شود باعث جلب توجه و جذابیت بیشتر خواهد شد.

باز دوباره برگشتیم به شلواره قشنگه ، به نظرم ترکیب شلوار و بوتش خیلی خوبه اما تو این تصویر اثری که پالتو پشمی ایجاد کرده پایین تنه رو در خودش محو کرده البته نمی دونم همخوانی رنگ دکمه های بزرگ پالتو با کفش و شلوار به صورت تصادفی بوده و یا از روی عمد اما با این حال هارمونی خاصی ایجاد کرده . کلا خرید پالتو زنانه با این سبک برای خانم هایی که به مد و فشن اعتقاد دارن نیازه. 

و بالاخره بهترین استایل 2020 زمستانه سلنا با لباس راحتی وکفش های uggy ( بوت زنانه آگی ) . در زمانی که اکثر مردم در قرنطینه خانگی بسر می برند ، سلنا گومز با لباس راحتی و پلیور سفید بدون حضور خبرنگاران و پاپاراتزی ها در حال قدم زدن در پارک  نیویورک با لباس راحت است . 

برگفته از : https://www.cosmopolitan.com/uk/fashion/celebrity/a34916797/selena-gomez-winter-style/

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود