نگاهی عمیق تر به گردنبند مروارید کیت میدلتون

نوشته شده در3 سال ها پیش با
پسندیدم 0

یک هفته بعد از مرگ شاهزاده فیلیپ در 9 آوریل ، دوک ادینبورگ و همسر ملکه الیزابت ، دیروز بعد از ظهر به وقت محلی در کلیسای سنت جورج در قلعه ویندوز آرام گرفت. با توجه به علاقه شاهزاده فیلیپ به موسیقی مراسم روز گذشته به در خواست وی مزین به موسیقی های مورد علاقه وی تا لحظه خاک سپاری نیز بود. 

با این حال فقط موسیقی و مراسم خاص و خلوتی که ترتیب داده شده بود نظر ها رو به خود جلب نمی کرد ، در واقع هیچ کسی همانند کیت میدلتون که کتی مشکی با یک گل پاپیونی که تا یقه لباس او ادامه داشت و همچنین کلاه و تور مشکی در روی آن ، و حتی رنگ ماسک او که با تمامی رنگ ها همخوانی داشت و باعث شده بود چشم های او به طرز خیره کننده ای زیبا جلوه کند در این مراسم می درخشید.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

هر چند آنچه در نهایت به معنای واقعی کلمه درخشان تر بود، چوکر (گردنبندی که به گردن میچسبد) مرواریدی بود که میدلتون به استایل خود اضافه کرده بود بلکه این جواهر با جزئیات سبک و ساده ادای احترامی به مادر شوهر فقید او ( پرنس دایانا ) نیز بود . پرنسس دایانا در سال 1982 نیز در ضیافتی در کاخ همپتون نیز پوشیده بود . در اصل این گردنبند در سال 1970 توسط ملت ژاپن به ملکه الیزابت نیز هدیه داده شده بود که از آن زمان تا امروز در جواهرات سلطنتی نیز نگهداری میشد . این گردنبند به دلیل رشته های لایه لایه مروارید بسیار چشم گیر و خیره کننده است که البته با توجه به سال ساخت این جواهر بسیار قابل تامل نیز می باشد. همچنین بعضی از رسانه های زرد داخل انگلیس بر این ماجرا تاکید دارند که پوشیدن این گردنبند اشاره ظریف به پشتیبانی از کیت در خانواده سلطنتی نیز هست. 

اما مهمتر از همه در یک روز عزاداری و دوران سخت خانواده پوشیدن جواهر و لباس های شیک و ساده باعث آرامش بستگان خواهد شد . 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود