چگونه به هفته مد لندن راه بیابیم ؟

نوشته شده در8 سال ها پیش با
پسندیدم 0

تاریخچه هفته مد لندن ، نحوه برگزاری کت واک ها ، قیمت بلیط ها و نحوه پذیرایی ها

هفته مد لندن (London Fashion Show)

 

در سال 1984 سازمان مد بریتانیا با همکاری سازمان های نوآوری و کسب و کار اقدام به راه اندازی هفته مد لندن نمودند که  به عنوان یکی از چهار مکان معروف دنیا جهت به نمایش گذاشتن جدیدترین مد های سال می باشد. این فشن‌ شو پس از هفته مد نیویورک، هفته مد میلان و هفته مد پاریس بزرگترین رویداد در زمینه مد و فشن در دنیا به شمار می‌رود.

 

 

این رخداد که هم اکنون سالانه بیش از ۵۰۰۰ هزار بیننده و خبرنگار را به سوی خود جلب می‌کند، توانسته‌ است درآمدی بالغ بر ۴۰ ا ۱۰۰ میلیون پوند را برای شرکت کنندگانش فراهم کند.

هفته مد لندن دو بار در سال در ماه های بهمن و شهریور برگزار می شود که معمولا 3 الی ۵ روز می باشد که شامل مدل های مردانه و زنانه میباشد.

هفته مد لندن نه تنها مکانی برای نمایش آخرین طرح ها بلکه مکانی برای فروش و دریافت سفارش مشتریان طرح ها در محل اجرای شو نیز می باشد. پس از نمایش لباس‌ها در این فشن‌شو، بلافاصله عموم می‌توانند برای سفارش یا خرید لباس مورد نظر خود، به این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند

در حال حاضر محل اصلی برگزاری هفته مد لندن، در ساختمان سامرست هاوس در قلب لندن است. این ساختمان قدیمی که در قلب لندن قرار دارد، طی سال‌های ۱۷۷۶ تا ۱۷۹۶ بنا شده. چادرهایی که در حیاط مرکزی این عمارت برپا می‌شود، محل اصلی کت‌واک به شمار می‌رود و هر سال بزرگ‌ترین طراحان دنیا برای ارائه آخرین دستاوردهایشان راهی آنجا می‌شوند. در طول نمایشگاه و نمایش هفته مد لندن، سالانه بیش از ۱۵۰ طراح سرشناس مد حضور دارنددر همین حال و در کنار هفته مد لندن، بسیاری از کمپانی‌های کوچک نیز با راه‌اندازی برنامه‌های خود سعی در جذب مشتری هستند.

 

 

حتما بخوانید : مقاله در مورد جشنواره کن 2015 و مدل های لباس ستاره های سینمای دنیا

 

 


 

نمایش زنده :

 

هفته مد لندن، در سال ۲۰۱۰ دست به ابتکار جدیدی زد. مسئولین برگزاری این برنامه، اعلام کردند که تمام مراسم به صورت زنده در اینترنت قابل تماشاست. این ابتکار باعث شد که بسیاری از افراد که امکان حضور مستقیم در مراسم را ندارند، بتوانند به صورت زنده در جریان این برنامه قرار گیرند و همین مساله باعث شده‌است که از سال ۲۰۱۰ تقاضا برای خرید مدهای نمایش داده شده در این رخداد، رشد چشمگیری را شاهد باشد. نمایش زنده مراسم، همزمان با برگزاری آن در سایت هفته مد لندن در دسترس است.

 

                    

 

به طور معمول مدت زمان هر کت واک نهایتا 30 دقیقه به طول خواهد کشید.


شاید برای بسیاری از ما این سوال پیش آمده باشد که چه افرادی می توانند در اینگونه مراسم ها راه بیابند ؟ البته که همه افراد امکان حضور و بازدید از مراسم های مختلف را دارند.  قیمت های متفاوت بلیط ها امکانات و دسترسی های متفاوتی را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می دهد

 

 




بیشتر بخوانید: آنچه در مت گالای 2019 گذشت!!!


website design dubai

جدول بلیط های هفته مد لندن :

 


 

 

حتما بخوانید : مقاله در مورد بالاترین دستمزد ها برای مدل های خانم در سال 2016

 

 

تاریخ بعدی برگزاری هفته مد لندن 16 الی 20 فبریه 2018 اعلام شده است که در صورت تمایل حضور شما همکاران ما در وب سایت شیک پوش آماده کمک به شما عزیزان می باشد.

 

 

 

منبع : وب سایت www.londonfashionweekend.co.uk 
web design company in duba

4 کامنت ها
  • غزاله خداوردی

    غزاله خداوردی 1396-08-21

    از چه راهی میتونم ارتباط بگیرم باهاتون برای اطلاعات بیشتر؟
  • سحر

    سحر 1396-08-14

    ترنچ کت بربری چنده ؟
    ندیدم تو سایت
  • hanie

    hanie 1396-07-24

    پانچو بربری خیلی شیک و زیبا هستش
  • Melika mohseni

    Melika mohseni 1394-04-05

    Perfect
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود