چه آرایشی با چه لباسی بهتر است؟

نوشته شده در6 سال ها پیش با
پسندیدم 0

هر میکاب آرتیست حرفه ای میداند که دسته ای از ترکیب رنگ ها وجود دارند که همیشه عالی از آب در می آیند، فرقی هم نمیکند که مشتری او یک سلبریتی باشد یا یک فرد معمولی. هیچ زمان و مکان محدودی برای ایجاد هماهنگی آرایش با لباس وجود ندارد. حتی اگر بخواهید به یک مهمانی خودمانی هم بروید بهتر است با هماهنگی آرایش و لباس خود شیک تر و جذاب تر به نظر می رسید. وبلاگ زیر سه مدل از بهترین هارمونی آرایش با لباس را نشان میدهد، که البته شما هم میتوانید آن را در خانه امتحان کنید یا اگر ترکیب هایی بهتر به ذهنتان می رسد در قسمت نظرات آن را با ما در  میون بزارید.

 

1- آرایش برنز با لباس زرد (maroon & yellow) :

شاید این جفت رنگ در کنار هم برای شما تازگی داشته باشد در حالی که جذابیت این تم بارها و بارها به شکل جهانی نمایان شده، چنان که بیشتر سلبریتی ها مانند Jennifer Lopez در مراسم گلدن گلوبز سال گذشته با لباسی زرد و آرایش برنز خیره کننده بسیار جذاب به نظر می رسید. مری فیلیپس درباره این آرایش می گوید : " اگر در این آرایش رژ قرمز ملایم به کار برده شود لباس را خسته کننده تر نشان می دهد، در حالی که میکس لوکس و بی نظیر رژ قرمز پررنگ با یک لباس شب زرد جلوه لباس را صد چندان میکند. این آرایش هم پوست و هم لباس را به شکل عجیبی جذاب میکند. " از آن جایی که جنیفر دارای پوستی با رنگ دانه های گرم و به اصطلاح خودمان سبزه است این نوع  آرایش و این لباس برای او بسیار مناسب است. 

اگر می خواهید بدانید تن پوست شما چه رنگی است، کافی است یک تی شرت سفید را کنار صورت خود بگیرید اگر با مقایسه کاغذ و رنگ پوست صورت، بیشتر رنگ صورتی و آبی به چشمتان بخورد یعنی تن پوست صورتتان سرد است و اگر رنگ سبز یا زرد مشاهده کردید یعنی اینکه تن پوست شما گرم است.

 

 

 

2-آبی ملایم با لباس سفید و طلایی :

آرایش جذاب کندال جنر با سایه آبی و لباس سفید با توپ های طلایی در مراسم dvf در سال 2016.

میکاب آرتیست path Macgrath از سایه سبز زمردی رنگ و آبی برای آرایش چشم استفاده کرده. از سایه سبز به عنوان زمینه استفاده شده و سایه  آبی روشن و ملایمی را روی آن کشید. بر خلاف آرایش چشم، آرایش بقیه صورت به طرز هوشمندانه ای ساده و ملایم انتخاب شده تا با لباس هماهنگی داشته باشد.

 

 

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

3-برنز و سورمه ای :

در مراسم گلدن گلوبز بازیگر کلاسیک Julianne Moore از سایه ای ملایم ( نه روشن، نه تیره) استفاده کرده بود و یک لباس سورمه ای رنگ نیز به تن داشت. میکاب آرتیست او می گوید:  " او به جای استفاده از آرایش سنگین، از یک آرایش دودی و تمیز و ملایم تر استفاده کرده بود. هم چنین او می گوید که فرم چشم جولیان را با استفاده از یک سایه برنز کشیده و فرم تیز به آن بخشیده."

با آرایش ملایم چشم و پوشیدن یک لباس تیره و استفاده از آرایشی ملایم و رژی کمرنگ (ترجیحا رنگ لب) یک ست ساده و شیک و جذاب به وجود می آید. 

 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود