چگونه حوله داغ برای اصلاح صورت، آماده کنیم

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

چگونه حوله داغ در منزل آماده کنیم ؟

 

چگونه حوله داغ برای اصلاح صورت، آماده کنیم

 

چند سالی است که بدلیل رعایت نکات بهداشتی اصلاح صورت در آرایشگاه های مردانه در ایران ممنوع اعلام شده است و تنها اصلاح با ماشین در آرایشگاه مجاز می باشد اما بسیاری از ما بخاطر داریم که در آرایشگاه های لوکس قبل از اصلاح حوله داغی ، توسط آرایشگر بر روی صورت ما قرار می گرفت که باعث خنکی ، طراوت پوست صورت و ریلکسی قبل از اصلاح صورت شود. 

بعد از این ممنوعیت تمامی آقایان مجبور به اصلاح در منزل خود هستند ، از این رو برای اینکه این حس خوب حوله داغ برای شما مجدد تداعی شود ، این مطلب برای شما تهیه شده است ، تا تجربه حس خوب و طراوت را بعد از اصلاح صورت را خودتان تجربه کنید. 

 

مرحله اول : تهیه حوله 

نیازی نیست از حوله خاصی استفاده کنید یک حوله دستشویی با اندازه مناسب صورت برای شما کافی خواهد بود ، حتی می توانید از حوله های قدیمی خود که تمیز و شسته شده است استفاده نمایید.

 

 

مرحله دوم : انتخاب اسانس مناسب 

بسیاری از آرایشگر ها از روغن های خاص برای ریلکسی و لذت مشتریان خود در حوله ها قبل از حرارت دادن به آن استفاده می کنند ، سه اسانس سنتی و رایج برای استفاده در حوله داغ : اکالیپتوس ، چوب صندل و اسطو خدوس است. شما می توانید در ایران روغن این اسانس ها را از داروخانه ها و یا عطاری ها تهیه کنید.  قیمت این اسانس ها متفاوت است ( اسانس چوب صندل به نسبت گرانتر از بقیه موارد است).

برای اینکه حس بهتری بعد از کوتاه کردن ریش صورت خود داشته باشید شما می توانید از ویکس های طبیعی که اسانس اکالیپتوس دارند استفاده نمایید. مزیت استفاده از این ویکس ها این است که به سینوس های شما و گرفتگی مجاری تنفسی کمک می کند. 

 

 

مرحله سوم : اضافه کردن روغن به حوله خشک 

هر مدل روغنی که تهیه کردید به مرکز حوله خشک خود بمالید ، نیازی نیست که مقدار زیادی بر روی حوله خود اضافه کنید ، فقط یک لایه نازک در مرکز حوله برای این کار کافیست زیرا بعد از حرارت دادن به تمام حوله منتقل خواهد شد.

 

اگر شما مایل به استفاده از اسانس هایی مانند اسطوخدوس و یا چوب صندل هستید کافیست چند قطره از آن را به حوله خود اضافه نمایید.

 

مرحله چهارم : گرم کردن حوله 

حال وقت آن رسیده که حوله خود را گرم کنید ، 3 راه حل مختلف در این مرحله پیش روی شما است . 

آب گرم شیر 

آسان ترین راه حل برای گرم گردن حوله خود استفاده از آب شیر است ، اما این روش دارای اشکالاتی است ، برای مثال اگر شیر آب گرم توسط همسر شما و یا همسایه ها در حال استفاده باشد باید صبر کنید که دمای آب به اندازه دلخواه شما برسد ؛ و یا ممکن است دمای پکیج و یا شوفاژ خانه شما به اندازه دلخواه بالا نباشد. بنابراین حوله گرم و مناسب نخواهید داشت. و حوله داغ جدا باید داغ باشد تا احساس خوبی به شما منتقل کند. 

 

 

استفاده ار ماکرو ویو

راه حل مطمئن و سریعتر برای داغ کردن حوله خود استفاده از ماکرو ویو است ، بدین منظور بعد از اینکه حوله خود را زیر شیر آب گرم مرطوب کردید آن را در ظرف پیرکس قرار دهید و به مدت 30 ثانیه در ماکرو ویو داغ نمایید. حوله داغ سریع آماده می شود اما مشکل این است که از جمام و یا محل اصلاح خود مجبور هستید به آشپزخانه بروید ، بهتر است از همسر خود کمک بخواهید.

 

 

استفاده ار آب داغ داخل کتری

با یک تیر دو نشان بزنید ، در هنگام صبح با آب کتری چای و قهوه خود را آماده کنید همچنین یک حوله داغ برای بعد اصلاح داشته باشید !! از این رو بعد از تهیه چای خود حوله خود را درون ظرفی قرار دهید و با آب کتری حوله را مرطوب کنید ، فقط دقت کنید که چند دقیقه صبر کنید تا آب جوش خنک تر شود و صورت خود را نسوزانید.

 

 

مرحله آخر : لذت ببرید 

حوله داغ خود را برای چند ثانیه بر روی صورت خود بمالید، هنگامی که احساس کردید حوله شما رو به سرد شدن است آن را در جهت خلاف رویش ریش و سبیل خود بمالید تا مو های زیر پوست شما خارج شوند، حال شما می توانید صورت خود را براحتی اصلاح کنید و روز خوبی رو شروع کنید.

 

 منبع: web design company in Dubai

دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید

1 کامنت
  • amir

    amir 1396-08-03

    khub bud...damet garm
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود