کمد کپسولی چیست ؟ چرا کمد کپسولی ؟

نوشته شده در4 سال ها پیش با
پسندیدم 0

اولین چیزی که از کمد کپسولی به ذهن شما می آید چیست؟ ممکن یک کپسول گاز یا کپسول اکسیژن باشد یا قرص کپسول باشد ولی در واقع کمد لباس کپسولی یک کمد لباس کوچک است که از قفسه های مختلف و متنوع ساخته شده است و باتوجه به اندازه کوچکی که دارد کابردهای زیادی برای ما دارد و در انتخاب لباس برای مراسم های مختلف کمک زیادی به ما می کند.

کمد کپسولی چیست؟ چرا کمد کپسولی ؟

با توجه به صنعتی شدن شهرها و مزایایی که در شهر نشینی و صنعتی شدن در شهرها وجود دارد، ولی معایبی هم دارد که یکی از این معایب این است که متراژ خانه ها برای برخی خانواده ها هر روز كوچك و كوچكتر می شود و همچنین افزايش اجاره بها مساحت خانه های اجاره نشينان را كاهش می دهد. متناسب با کوچک شدن خانه ها،کمدها لباس هم کوچک می شود و دردسرهای کمد های کوچک را شاید شما هم تجربه کرده باشید واین دردسرها دوچندان می شود اگر شما مستاجر و اجاره نشین باشد.

با توجه به اینکه خانم ها دوست دارند که لباس هایشان از تنوع رنگی و تنوع لباس برخوردار باشند ولی با توجه به مشکلاتی که ذکر شد باید فکر کردن به کمدی پر از لباس های متنوع را از ذهن خود دور کنند و البته ناراحت این موضوع نباشید .کمد کپسولی، پیشنهاد ویژه ای است که ما برای شما داریم.

کمد لباس کپسولی یه کمد لباس کوچک که از قفسه های متنوع تشکیل شده است و متشکل ازلباس هایی است که دوست دارید بپوشید.

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با داشتن تعداد زیادی لباس برای رفتن به مراسم های متنوع دچار مشکل و سردرگمی شوید. اما با استفاده از کمد کپسولی شما می توانید تعداد لباس ها را کم کنید و با این روش شما حتما یک لباس برای پوشیدن و رفتن به مراسم های مختلف دارید .

با کمک کمد کپسولی، شما می توانید درهنگام خرید لباس هایی را انتخاب کنید که بعد از خرید پشیمان نشوید، وهمچنین شما می توانید لباس های که دوست ندارید و بی کیفیت هستند از قفسه لباس های خود حذف کنید و توجه داشته باشید که کمد کپسولی با توجه به هر فصل تغییرمی کند.

برای داشتن یک کمد لباس کپسولی باید چکار کنیم:

  • کمد خود را بر روی 5 مورد مرتب کنید.
  • فقط 5 مورد را به مدت سه ماه بپوشید.
  • در طول فصل به خرید نروید.
  • در طی دو هفته آخر فصل ، برای کپسول بعدی خود برنامه ریزی و خرید کنید.
  • مبلغی که برای کپسول بعدی خریداری می کنید به عهده شماست ممکن است مبلغی بیشتر از هزینه ای که قرار است انجام دهید باشد یا ممکن است کمتر باشد.

معرفی محصولاتی که باید در کمد کپسولی خود داشته باشید:

  • کفش پاشنه بلند
  • بوت چرم بلند و نیم بوت زنانه
  • کفش کتونی برای استفاده روزانه
  • کفش تخت و کالج زنانه
  • صندل زنانه

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------



کفش پاشنه بلند :

کفش پاشنه بلند کفشی است که نسبت به انواع دیگر کفش ها پاشنه ای بلندتر دارد. کفش پاشنه بلند به دلیل زیبایی که دارد در مهمانی ها وعروسی ها و جشن ها استفاده می شود و کفش های پاشنه بلند از نظر ارتفاع ساق به سه دسته تقسیم می شوند.





کفش هایی با پاشنه نزدیک 6 سانتی متر را پاشنه کوتاه و کفش هایی با پاشنه 8 سانتی متر را متوسط و کفش هایی بالاتر از 8 سانتی متر را پاشنه بلند می گویند و این را باید در نظر گرفت که هر خانم شیک و خوش سلیقه باید حداقل یک کفش پاشنه بلند مشکی را در کمد کپسولی خود داشته باشد که به راحتی قابل ست شدن با هر استایل و هر رنگ و هر نوع لباس باشد.





بوت و نیم بوت:

از این نوع کفش ها برای فصل زمستان از آن ها استفاده می کنند .بوت ها از نظر ارتفاع ساق به سه دسته  بوت Boots، نیم‌بوت Ankle Boots و بوتی Booties تقسیم می شوند. از مزایای بوت ها علاوه برمحافظت پا در برابر سرما، استایلی شیک و جذاب را برای شما بوجود می آورد.





بوت‌های بلند با قد تا روی زانو  به دلیل اینکه کشیدگی و زیبایی پاها را به خوبی نشان می‌دهند از جذاب ترین و شیک ترین کفش های زنانه هستند، اگر یک مدل ساده و ترجیحا مشکی را انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که با اکثر لباس‌های شما ست می‌شود.­ بوت های بلند، به این دلیل که بخش عمده‌ای از استایل شما را به خودشان اختصاص می‌دهند، کیفیت در آن‌ها اهمیتی دو چندان پیدا می‌کند، پس بهترین انتخاب یک بوت بلند چرم است.بوت چرم بلند را باید با شلوارجین یا لی جذب ست کرد ویا با مانتوهای بلند خوشگل و یا با مانتوهای کوتاه رنگی متناسب با رنگ بوت استایل شما را فوق العاده می کند.







کفش ورزشی یا کتونی زنانه :

این نوع از کفش ها برای ورزش ،تمرینات بدنی ،فعالیت های بدنی و کسانی در طول روز در حال فعالیت هستند مناسب است و از آن استفاده می کنند و بخش پاشنه این کفش ها باید نرم و راحت باشد تا به هنگام راه رفتن و یا دویدن در قسمت کف پای خود احساس درد به شما دست ندهد. رویه کفش علاوه براینکه از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار باشد باید نرم و انعطاف پذیر هم باشد که به پا فشار نیاورد و در هنگام راه رفتن راحت باشید و احساس درد در روی پا به شما دست ندهد واحساس درد و خستگی نداشته باشید.

کفش اسنیکرز زنانه :

اصطلاحی است که این روزها در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است ، زیرا آنها از آن برای کفش های ورزشی استفاده می کنند ، انگار که برای آنها مترادف استمردم به انواع کفش هایی با کف لاستیکی به عنوان کفش ورزشی اشاره می کنند ، اما این درست نیستدلیل نامگذاری این کفش ها به این دلیل است که به دلیل کف پوش های لاستیکی آنها هنگام راه رفتن سر و صدای بسیار کمی ایجاد می کند



کفش تخت و کالج زنانه:

کفشی پاشنه کوتاه یا تخت است و بسیاری از انواع کالج از جنس چرم و نبوک هستند و این نوع کفش ها قابلیت انطباق بالایی دارند  و به دلیل اینکه نرم و راحت هستند در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته استفاده می شوند.کفش های کالج به دلیل تنوع رنگ و طرحی که دارند به شما این امکان را می دهد تا آن را با هرآنچه که دلتان می‌خواهد ترکیب و ست کنید و چون با هر لباس یا رنگی قابل ست شدن هست مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد.

 




کفش تخت بالرین :

این مدل کفش ها ساده و پاشنه ای تخت دارند و از جنس جیر و چرم مصنوعی ساخته شده اند. کفش های فانتزی در طرح های متنوع و زیادی در بازار پیدا می شود. از نظر خانم ها کفش های راحتی هستند که می توانند چه در مجالس و مهمانی ها و چه در بیرون از خانه از آنها استفاده کنند. و در انواع مدل های شیک و جدید و ساده در بازار موجود هستند.



کفش صندل زنانه:

صندل در واقع کفشی است که به بوسیله یک یا دو بند که در پشت پا یا بین انگشتان پا قرار می‌گیرد. صندل ها در اندازه‌ها به صورت پاشنه کوتاه یا پاشنه بلند نیز تولید می‌شوند. وبیشتر در فصول گرم سال و مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار می گیرند.صندل ها به دلیل تنوع طرح و رنگی و در انواع مختلفی در بازار هستند و یکی از بهترین گزینه ها برای استایل کژوال و رسمی برای فصل بهار و تابستان هستند. انواع صندل ها به چهار دسته صندل زنانه جلوباز ، صندل زنانه جلوبسته، صندل بند دار ، صندل بدون بند تقسیم می شوند. که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند.



صندل پاشنه بلند:

این نوع صندل ها با پاشنه های ضخیم یا با پاشنه های نازک و باریک ،... در بازار وجود دارند. و یا در طرح های مختلف ساده ، سگک دار،... وجود دارند.و معمولا از این نوع صندل ها برای مراسم های رسمی و مهمانی ها و ...استفاده می کنند.



 صندل پاشنه کوتاه: 

این نوع صندل ها یا پاشنه ندارند یا پاشنه ای کوتاه و تخت دارند. این نوع صندل ها در طرح و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند و معمولا برای مراسم های غیر رسمی یا پیاده روی ،... استفاده می شوند.

صندل پاشنه بلند طلایی:

این نوع کفش ها با رنگ طلایی نقش مهمی در مجلس هایی نظیر تولد و عروسی ایفا می کنند حتی اگر با پوشیدن لباسی بلند سعی در پوشیدن آنها کنید اما باز هم نمیشود اثری که آنها در استایل شما دارند را نادیده بگیرید. اگر با دقت کفش مجلسی خود را انتخاب کنید قطعا در مجلس عروسی یا تولد یا دورهمی های دوستانه همچون الماس خواهید درخشید.

کفش پترن پوست حیوانات:

این نوع کفش ها از پوست حیوانات الهام گرفته است والهام گرفتن از طرح پوست حیوانات برای طراحی آیتم ها، سابقه ای طولانی در تاریخ فشن دارد. یکی از ترندهای اصلی سال نه فقط در زمینه طراحی کفش بلکه در کل پوشاک زنانه محسوب می‌شوند. کفش های انیمال پرینت که در مدل های مختلف پاشنه بلند، کوتاه و فلت طراحی می‌شوند و ظاهری لاکچری دارند و  می‌توانید با لباس های چسبان کوتاه به رنگ های شتری، سبز زیتونی، خردلی و مشکی ترکیب کنید و بدرخشید.

کفش پاشنه بلند نود:

یکی از چیزهایی که خانم‌های خوش‌پوش امروزی حسابی قَدرش را می‌دانند کفش پاشنه بلند بژ رنگ یا همان Nude است. نود یا بژ که به رنگ پوست بدن نزدیک است، از رنگ‌هایی است که امروزه جزو رنگ‌های خنثی محسوب می شود و می‌توان آن را با هر رنگی ست کرد.مزیت دیگر کفش پاشنه‌بلند کرم رنگ این است که این نوع کفش پاها را کشیده‌تر و اندام را جذاب‌تر به‌چشم می‌آورد.

کفش پاشنه یک تکه:

این نوع کفش ها پاشنه دارند ولی پاشنه آنها یک تکه است و مناسب برای افرادی هستند که پوشیدن کفش های پاشنه بلند دچار ناراحتی پا وکمر درد می شوند و معمولا غیر رسمی هستند و برای بیرون رفتن و فعالیت های روزانه و ... استفاده می شوند .

 

در این بلاگ ما کفش هایی که شما می توانید در کمد کپسولی خود داشته باشید معرفی کردیم. با داشتن آیتم های بالا شما می توانید یک کمد کپسولی جذاب و متنوع و زیبا داشته باشید و برای معرفی محصولات دیگر که  کمدکپسولی شما را تکمیل می کند با ما همراه باشید.بیشتر بخوانید

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود