گران ترین کفش های زنانه سال 2024-1403

نوشته شده در8 سال ها پیش با
پسندیدم 0

 10 مدل از گرانقیمت ترین کفش های زنانه دنیا در سال های 2024 و 1403

 

گران ترین کفش های زنانه سال 2015-2014

 

 

در این نوشته به بررسی 10 نمونه از گرانقیت ترین کفش های زنانه در سال های 2024 و 1403 در دنیای مد و فشن خواهیم پرداخت. این مدل ها با وسواس فراوان برای هماهنگی با جدید ترین های سال طراحی و ارئه شده اند. برند های معروفی و محبوبی که نه تنها از نظر قیمت بسیار گران هستند بلکه به عنوان معیار معماری کفش ها از آنها نام برده می شود. فروش این کفش ها برای این برند معیار به شمار نمی آید بلکه طراحی و ظاهر کفش ها برای صاحبان برند با ارزش تر می باشد. به هر حال این کفش ها از گرانقیمت ترین های دنیا به حساب می آیند که برای خریداران خاص باعث افزایش اعتماد به نفس و توجه دیگران در مراسم های خاص خواهد شد. 

 

 بورگزیه   Borgezie Stilettos

طراح محبوب جواهرات کرسیتوفر مایکل شل بعد از پیوستن به گروه بورگوزیه این کفش را طراحی نمود. این کفش از طلای خالص و 2200 عدد سنگ قیمتی آراسته شده است. ادعای سازندگان این کفش برابر با 1000 سال عمر مفید کفش است، آنها بر این باور هستند که این کفش از نسل به نسل بعدی می توان هدیه شود و یا هدیه مادر بزرگ ها در روز عروسی به نوه های خود باشد. همچنین در هر جفت از این کفش از 30 قیرات سنگ قیمتی نیز استفاده شده است. اگر شما این کفش را خریدید به طور یقیین نیازمند محافظ شخصی هستید زیرا گذارش های متعددی از سرقت این گونه اموال گرانقیمت در دست است.  قیمت این کفش برابر 216،000$ می باشد.

 

 

 خاطره الماس  استایل استوس توسط استوارت ویتزمن 

این کفش با ارزش 500،000 دلار در رتبه نهم از 10 مدل گرانقیمت ترین کفش ها قرار می گیرد. زرق و برق 1420 سنگ قیمتی جلوه خیره کننده ای به این کفش می دهد. این کفش شامل 30 قیرات سنگ گران قیمت می باشد. برای اولین بار این کفش در فرش قرمز به نمایش گذاشته شده است. ظاهر نرم و صاف در قسمت ساق کفش باعث جلوه جذابیت این کفش می شود. کالای نفیسی که جذابیت خاصی برای صاحب خود ایجاد خواهد کرد.

 

 

 روترو رز توسط استوارت ویتزمن 

قیمت این کفش 1،000،000$ است که بیش از حد برای این آرایش بالا می باشد، این سبک از کفش به سال های 1940 بر می گردد در این کفش از 1800 سنگ قیمتی استفاده گردیده است، چرم کفش از طلای تصفیه شده است که با 100 قیراط سنگ مزین شده است. یک کفش راحت که برای پیاده روی طراحی شده و در هر مجلسی قابل استفاده می باشد.

 

 

 

 

حتما بخوانید : مقاله در مورد بالاترین دستمزد ها برای مدل های خانم در سال 2016

 

 

 

  دشنه پلاتینی انجمن توسط استورات ویتزمن

شما می توانید یک جفت از این کفش را با قیمت 1،090،000$ خریداری کنید ، بسیار پر زرق و برق ، فانتزی و شیک و قابل استفاده در هر پوشش رسمی. 646 سنگ قیمتی که به صورت گلابی بر روی این کفش کار شده است باعث جذابیت بیشتر این کفش می شود. سنگ های کار شده بر روی بند این کفش زیبایی خاصی ایجاد نموده است. از ویژگی ها دیگر این کفش این است که شما قادر هستید سنگ ها کفش را جدا نمایید و در جواهر فروشی ها به فروش برسانید. با این حال این کفش مناسب افراد مشهور و بانوان طبقه بالا جامعه می باشد.

 

 کفش رابی توسط استوارت ویتزمن

قیمت این کفش 1،600،000$ است ؛ که با توجه به طراحی و معماری خاص آن در لیست 10 مدل ما قرار می گیرد ، این کفش برای برای مراسم اسکار طراحی شده است . 642 یاقوت برمه ای که در حدود 123.33 قیرات می باشد بر روی این کفش کار شده است، این سنگ ها بر روی پلاتین خالص کار شده است که به طور کامل با سیلک ابریشم قرمز پوشش داده شده است برای محافظت از سنگ ها. طراح کفش از کفش جادوگر شهر از ایده اصلی را گرفته است.

 

 

 کفش های سیندرلا توسط استوارت ویتزمن

این کفش زیبای زنانه با قیمت 2،000،000$ برای بانوان طراحی شده. این کفش از شیشه ساخته نشده است بلکه همانند کفش های دیگر است ، 565 تیکه از جواهرات با وزن 55 قیرات مشخصه اصلی این کفش است. قیمت سنگ های کار شده در این کفش به تنهایی 1 میلیون دلار می باشد. چرم مرقوب ایتالیا با رنگی روشن و ساده باعث کیفیت این کفش است که فوق العاده به سبکی کفش کمک نموده است. شما می توانید این لباس را با هر لباس شب که سنگ های سفید و نفره ای دارد ست کنید.

 

 

 

 

حتما بخوانید : مقاله در مورد جشنواره کن 2015 و مدل های لباس ستاره های سینمای دنیا

 

 

 

  پاشنه تانزانیت توسط استوارت ویتزمن

این کفش با قیمت 2،000،000$ جزو لیست ما قرار می گیرد ، 385 الماس درخشان در هر جفت از این کفش ظاهری خیره کننده ایجاد می کند، بند پایین پا شمال 185 قیراط مروارید کمتر دیده شده در دنیا می باشد که به عنوان آفریقایی تانزانیت معروف است. سنگ های قیمتی 28 قیراط در بند جلو وجود دارد. بر آورد کلی 213 قیراط که با ترکیبی از چرم گاو ظریف ایتالیایی از کلیات این کفش است.

 

 

 کفش های جادوگر شهر از 

شما می توانید این کفش را بین قیمت 2 الی 3 میلیون دلار خریداری کنید ، این کفش برای اولین بار در سال 1939 در فیلم دوروتی به کانزاس دیده شده است ، که بعد از آن 3 بار به فروش رفته است، این کفش در حراجی هالیوود برای فروش آورده شده است. 

 

 

 رابی اسلیپر توسط هری وینستون 

قیمت این کفش 3،000،000$ است ، این کفش از سال های قبل چندین بار به نمایش گذاشته شده است. 4600 یاقوت به وزن 50 قیراط در این کفش کار شده است. خالق این اثر با 2 ماه کار مستمر بر روی جواهرات این اثر را خلق کرده است.

 

 

کفش پاشنه بلند ریتا هی وورت توسط استوارت ویتزمن

این کفش برای اسکار و خانم کاتلین نیویورک ساخته شده است ، قیمت آن 3،000،000$ است که پر از یاقوت ، الماس و یاقوت کبود است

 

 

برگرفته : DailyTelegraph

 

در وبسایت شیک پوش هم می توانید از برند های لوکس لویی ویتون ، بربریو گوچی دیدن کنید.

 

همچنین می توانید در قسمت نظرات ، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید 

 

 

 

 

3 کامنت ها
  • صبا باغی

    صبا باغی 1396-08-29

    عالی بود
    واقعا دوست دارم کفش هایی مثل لوبب ویتون و گوچی رو داشته باشم
  • هاله

    هاله 1396-07-29

    خیلی کفش های خوشگلیه
    سلطنتیه اینا
  • Amin Bakhshi

    Amin Bakhshi 1395-01-18

    کسی تو ایران هم پیدا میشه که کفش بالای 2 میلیون بپوشه
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود