چه رنگ شلواری را با کت خود ست کنیم ؟

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

بهترین رنگ های شلوار که می شود برای یک کت در نظر گرفت چیست ؟ 

 

چه رنگ شلواری را با کت خود ست کنیم ؟

 

به طور حتم تمام افرادی که به استایل و ظاهر پوشاک خود علاقه دارند و یا شیک پوش بودن بخشی از زندگی روزمره شان گردیده گاها به این مشکل برخورد می کند که چه رنگ های با یکدیگر ست می شوند. بسیاری از ما ایده هایی مختلفی از تطبیق لباس های خود با یکدیگر را داریم اما آیا این تطبیق در دنیای مد و فشن و برای شیک پوش بودن کافیست ؟ در ادامه این مطلب چند نکته مهم در مورد این ترکیب رنگ نشان داده خواهد شد

 

کت مشکی

یک کت مشکی همیشه با شلوار مشکی ست می شود، همچنین در کنار آن می توانید از شلوار هایی با رنگ طوسی و یا آبی روشن بسیار شیک خواهد بود. البته رنگ های خاکی و زیتونی هم مناسب خواهد بود. به هیچ عنوان از شلوار سرمه ای و یا قهوه ای برای کت مشکی استفاده ننمایید. به خاطر داشته باشید که کت و شلوار یکدست مشکی و یا سفید برای مجالس عروسی و یا ختم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین با یک تغییر در رنگ شلوار می توانید روح تازه در تیپ و استایل خود وارد کنید.


 

کت خاکستری و یا طوسی

کت خاکستری بهترین ترکیب را با رنگ هایی که تن سرد را دارند خواهد داشت. شلوار های رنگ خاکستری ، مشکی و آبی بهترین تطبیق برای این رنگ بلیزر است . شلوار خاکستری برای هر زمان از سال قابل استفاده است .سعی کنید رنگ های آبی روشن و سورمه ای را در فصل بهار و تابستان با کت خاکستری و شلوار مشکی و خاکستری را در فصل های پاییز و زمستان ست کنید.


کت آبی روشن

کت آبی روشن با شلوار آبی آسمانی ، سورمه ای ، خاکستری و مشکی جذاب و شیک خواهد شد. این رنگ از کت معمولا برای فصل های بهار و تابستان مناسب می باشد. همچنین توجه داشته باشید که این رنگ بسیار غیر رسمی تر از سورمه ای به شمار می رود و برای مراسم و جلسات رسمی پیشنهاد نمی شود.






بیشتر بخوانید : 27 مدل از جدید ترین و شیک ترین کت شلوار های دامادی



کت سورمه ای

این رنگ کت ، همه کاره خواهد بود به این منظور که با رنگ های قهوه ای مایل به زرد ، خاکستری ، آبی روشن و سورمه ست شود. کت سورمه ای رنگ در حالی که با شلوار قهوه ای روشن تطبیق داده شود ظاهری کلاسیک و در صورتی که با شلوار خاکستری ست شود ظاهری مدرن خواهد گرفت. همچنین اگر با شلوار سورمه ای ست شود بسیار رسمی و با شلوار آبی روشن استایل شما غیر رسمی خواهد شد.


کت قهوه ای روشن

کاربرد ژاکت قهوه ای روشن بیشتر برای فصل های بهار و تابستان است ، پوشیدن شلوار آبی روشن و یا سورمه ای ، استایلی فشن و به روز به شما خواهد داد ، همچنین برای داشتن ظاهری کلاسیک می توانید از شلوار مشکی و یا قهوه ای روشن استفاده نمایید.


کت قهوه ای سوخته

شلوار به رنگ های قهوه ای روشن، تیره و سورمه ای تطبیقی مناسب با این رنگ از کت خواهند داشت ، بخاطر داشته باشید که بهترین زمان برای پوشیدن کت به رنگ قهوه ای سوخته در فصل های سرد سال خواهد بود

 

برای دیدن مدل های شیک و جدید کت های تک و کت و شلوارهای رسمی مردانه و شلوار های جذاب و مجلسی مردانه روی هر کدام از موارد کلیک کنید

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

website development company in Dubai

2 کامنت ها
  • saman

    saman 1396-07-30

    استایل های باحالی بود . قیمت هاتون هم مناسبه . موفق باشید
  • امیر محمد

    امیر محمد 1395-11-06

    خیلی مفید بود دمتون گرم
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود