در طول سفر چه استایلی مناسب آقایان می باشد

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

بسیاری از آقایان قبل از سفر های هوایی خود دغدغه چی بپوشم که هم راحت باشم و هم شیک پوش به نظر برسم را همیشه با خود دارند

 

در طول سفر چه استایلی مناسب آقایان می باشد

 

من این موضوع را که هر مردی می خواهد با پوشیدن لباس راحت سفر خود را سپری کند درک می کنم، اما پوشیدن یک شلوار و پیراهن تنها گزینه موجود برای شما نیست. البته به این موضوع هم اهمیت فراوانی نمی دهم، که استایل شما حتما پوشش راحت و ساده شما را هم تحت تاثیر قرار دهد. به این دلیل که اصلا مهم نیست که شما شیک پوش باشید اما در طول سفر در عذاب باشید. تمام تلاش من در ارائه این موضوع این است که شما یک استایل میانه و متوسط در طول سفر خود داشته باشید که علاوه بر راحتی شیک پوش هم باشید.

بنابراین دوش گرفتن و پوشیدن لباس برازنده شما حداقل کاری است که شما را یک انسان محترم تر جلوه خواهد داد و بدون هیچ زحمتی قابل دسترس خواهد بود. 

سخن کوتاه کنیم ، آقایانی که مایل هستند شیک پوش تر از قبل باشند در هنگام سفر ادامه مطالب و 7 لباس مناسب سفر را در زیر مطالعه کنند.

#در_سفر_چی_بپوشیم

 

1. شلوار جین یا کتان :

این مدل شلوار ها واقعا برای سفر مناسب و راحت هستند، همچنین ظاهری جذاب دارند. یک مدل شلوار با پارچه استرچی و مدل ساده انتخاب کنید. از پوشیدن شلوار جین و کتان چسبان پرهیز کنید.

 

  

بهترین و جدید ترین مدل های شلوار مردانه

 

2. ژاکت :

ژاکت یک پوشاک همه کاره به حساب می آید در نگاه اول ژاکت ظاهر و تیپ شما را بسیار موجه نشان می دهد. ترجیحا از ژاکت با جنس جین و یا چرم انتخاب نمایید که سخت تر در طول سفر چین و چروک شود. مطمئن شوید که در اکثر سفر ها ژاکت همراهتان باشد زیرا که همیشه خبر ندارید که در مقصد هوا چگونه است و یا حتی در طول پرواز ممکن هوای داخل کابین سرد شود. در ثانی حمل کاپشن به دلیل حجم و اندازه منطقی نمی باشد و به راحتی در ساک و یا چمدان شما جا نمی شود.

 

  

بهترین و جدید ترین مدل های کت و ژاکت مردانه

 

3. شال گردن

هم تیپ شما خوب شده ، هم سردتون نخواهد شد. به نظرم اگر شال گردن شما یک ترکیب رنگ خاص داشته باشد خیلی جذاب تر به نظر خواهد رسید.

 

  

بهترین و جدید ترین مدل های اکسسوری مردانه

 

4. کفش راحتی

تصور کنید شما در صف منتظر بازرسی بدنی هستید و زمان کمی تا انجام پرواز باقی مانده است ، ژاکت خود را از بدن در آورده اید همچنین ساعت و تمام لوازم جانبی مانند کمربند را خارج کرده اید ، هرچند کفش مردانه و یا اسنیکرز بندی زیبایی که پوشیدید بعد از عبور از گیت و هشدار مجبور به در آوردن آن ها  شوید. در این حال حس از دست دادن پرواز شاید شما را به این فکر فرو برد که چرا کفش راحتی و ساده که سریع از پا خارج کنید و مراحل را به سرعت انجام دهید از سوی دیگر راحتی کفش در طول پرواز استرس شما را کم خواهد نمود.

 

بهترین مدل های کفش مردانه

 

5. جوراب

یکی از کاربردی ترین اهداف استفاده از جوراب ، برای بهداشت پا در زمانی که پای شما داخل کفش است و همچنین هنگامی که برای بازرسی کفش خود را در می آورید جوراب از پای شما در برابر باکتری ها محافظت می نماید.

 

6. عینک آفتابی

یک عینک آفتابی تیره همیشه همراهتان داشته باشید. لطفا از عینک خود در محیط های مسقف استفاده نکنید، استفاده از عینک برای مواقعی است که آفتاب بالا سر شماست و در محیطی باز هستید.

 

  

 

7. کیف مردانه

به هیچ عنوان یک کیف مسافرتی مردانه را فراموش نکنید. از نظر من تیپ و استایل یک آقا با یک کیف مسافرتی کامل می شود. یک کیف مردانه کاربرد زیادی برای قرار دادن هدفن ، کتاب ، عینک و یا پاسپورت برای شما خواهد داشت. حتما انتخابی مشکی و قهوه ای داشته باشید.

 

  

 

برگرفته و برگردان از سایت : website design company in Dubai

 

همچنین می توانید از دسته های مختلف شلوار جین یا کتان ، کت و ژاکت ، پیراهن ، لوازم جانبی یا اکسسوری و ... استایل مسافرتی خود را انتخاب کنید

 

حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

4 کامنت ها
  • حسین

    حسین 1396-08-01

    شالگردن زارا مخصوص آقایان کجای سایت می شود خرید ؟
  • قیمت خرید شلوار مردانه چنده

    قیمت خرید شلوار مردانه چنده 1396-08-01

    قیمت خرید شلوار مردانه چنده ؟
  • alireza

    alireza 1396-08-01

    استایل شلوار راحتی با تی شرت یا سوییشرت خیلی باحال میشه به خصوص اگه اسنیکرز و کلاه هم باهاش ست کنی
  • arash

    arash 1396-08-01

    kheili hal kardam ba style hatun...demetun garm
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود