همه چیز درباره برند نایک

نوشته شده در5 سال ها پیش
پسندیدم 0

برند نایک توسط آقای فیل نایت تاسیس شد که امروزه بیشتر از 1182 شعبه در جهان...

تاریخچه برند نایک :

برند نایک NIKE که در 30 می سال 1971 در ایالت اورگان امریکا توسط آقای فیل نایت و بیل بورمن تاسیس شد.برند نایک یا نایکی از همون ابتدا حوزه فعالیت خودش رو تولید محصولات ورزشی برای آقایان و بانوان انتخاب کرد و کفش ورزشی مردانه نایک اولین محصولی بود که تولید کردند و به مرور کیف ورزشی مردانه لباس ، شلوار رو به دایره تولیدات خودشون اضافه کردند اما امروزه تولیدات این برند فقط به اینها محدود نشده نایک ابزار و لوازم ورزشی برند خودش رو هم تولید میکنه.

فروش محصولات نایک

نمایندگی محصولات نایک در جهان:

طبق امار اعلام شده توی سراسر جهان حدود 1182 شعبه و نمایندگی فروش محصولات نایک وجود داره. و جالبه که بدونید روند روبه رشد نایک بقدری بالاست که فقط در سال 2012 حدود 44 هزار نفر برای این کمپانی کار میکردن و تا سال 2018 این عدد به بالای 76 هزار نفر نیروی انسانی رسید افرادی که بطور مستقیم و غیر مستقیم برای این کمپانی بزرگ کار میکنند علاوه بر همه اینها این برند از سال 2104 فروش اینترنتی محصولات نایک رو هم به استراتری فروش خودش اضافه کرد.

درامد خالص برند نایک:

از همون ابتدای شروع کار برند نایک تا امروزه میشه گفت تمام تولیدات محصولات نایک با استقبال روبرو شده همین امر باعث شده این برند حدود 30 میلیارد و 601 میلیون دلار امریکا درامد داشته باشه 

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

از این مبلغ 3 میلیارد و 273 میلیون دلار سود خالص برای کمپانی نایک بوده. مبلغ قابل توجهیه مگه نه؟؟؟؟

خرید محصولات نایک

علت محبوبیت برند نایک :

مهمترین عامل محبوب ساز استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و به روز در تولید تمام محصولات نایک هستش چیزی که باعث شده تمام محصولات نایک علاوه بر ظرافت و طراحی های خارق العاده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بشن.

دومین عاملی که میشه بهش اشاره کرده تنوع بسیار بالای هست تو که محصولات نایک به چشم میخوره بطور مثال برند نایک فقط کفش های ورزشی رو در چند خط تولید مجزا از هم تولید میکنه که هرکدوم از اونها ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفرد خودش رو داره بعنوان مثال تو زمینه ی کفش های نایک ، کفش نایک ایر مکس ، کفش نایک دانک ، نایک بلیزر ، و نایک ایرزوم تولید میشه.

فروش محصولات نایک در ایران

نایک در ایران:

نایک در ایران هیچ شعبه و نمایندگی رسمی نداره و تنها عاملیت های فروش رو داره اما متاسفانه بعضی جاها مغازه یا فروشگاه هایی نمایندگی محصولات نایک در تهران میبینیم. اما فروشگاه شیک پوش تونسته جای خالی نمایندگی نایک در ایران برای اون دسته از کسایی که طرفدار محصولات این برند هستند رو پر کنه.

و اما برند نایک در شیک پوش:

فروشگاه اینترنتی شیک پوش مفتخر است با فروش محصولات نایکی توجه عده زیادی از از طرفداران این محصول رو بخودش جلب کنه.بله فروشگاه شیک پوش یک سالی میشه که محصولات اورجینال برند نایک رو تو سایت خودش قرار داده و با فروش اینترنتی محصولات ورزشی نایک  کار رو برای  ورزشکاران و ورزش دوستان برند پوش راحت تر کردیم.

برای خرید اینترنتی محصولات ورزشی نایک با قیمت مناسب میتوانید از محصولاتی که در این قسمت از سایت شیک پوش وجود داره دیدن کنید.

منبع : wikki pedia

nike.com

static.com/nike

softschool.com

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود