همه چیز درباره محصولات گوچی

نوشته شده در5 سال ها پیش با
پسندیدم 0

gucci چیست؟؟ نقش برند لوکس گوچی در دنیای مد و فشن ، کدام ها هستند؟؟این مقاله برای عزیزانی است که دنبال جواب این سوالات هستند

تاریخچه برند گوچی :

گوچی  Gucci یک برند ایتالیایی که توسط آقای گوچی حدود 97 سال پیش یعنی در سال 1921 توی شهر فلورانس ایتالیا تاسیس شد. برند لوکس گوچی در ابتدا کار خودش رو با تولید کیف و کفش چرم شروع کرد اما خیلی طولی نکشید که این برند یکی از لوکس ترین و ممتاز ترین برندها در صنعت مد و پوشاک شد.

فروش محصولات گوچی

نمایندگی فروش محصولات گوچی :

این برند لوکس ایتالیایی تا سال 2017 حدود 300 شعبه مستقیم و نمایندگی فروش محصولات گوچی در سرتاسر دنیا تاسیس کرد و همچنین گوچی از سه سال پیش امکان خرید اینترنتی محصولات گوچی رو هم برای مشتریان و طرفداران خودش فراهم کرد .

و برای فروش محصولات گوچی هم خب همونجوری که میدونید این برند لوکس قبل از هرچیزی بخاطر کیفیت بی عیب و نقص و نوآوری در طراحی و دیزاین خاصی که برای محصولاتش بکار میبره محبوبه.اما بین تمام محصولاتش کیف گوچی و کفش گوچی خواهان بیشتری داره.

کیف گوچی

درآمد خالص این برند:

در آمد خالص این برند از فروش فوق العاده ایی که در زمینه فروش محصولات لوکس و لاکچری  پوشاک داره تا اخر سال 2017 مبلغ  10 میلیارد یورو تخمین زده شده که به واحد پول ما میشه چیزی حدود 160 تریلیون تومان که مبلغ قابل توجهیه.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

برند گوچی در ایران:

همونطور که گفتم شرکت گوچی 300 شعبه و نمایندگی در سراسر دنیا داره .اما متاسفانه ما هیچ نمایندگی فروش محصولات گوچی در ایران نداریم. بخاطر همین موضوع محصولات گوچی اصل و اورجینال یکمی سخت پیدا میشه توی ایران.اما جالبه که بدونید با اینکه این برند هیچ نمایندگی گوچی در تهران نداره اما خیلی ها محصولات فیک و تقلبی این برند رو میفروشن.

نمایندگی فروش محصولات گوچی

گوچی در شیک پوش:

با اینکه برند گوچی هیچ نمایندگی رسمی در ایران نداره اما فروشگاه آنلاین شیک پوش مفتخر است با فروش محصولات لوکس گوچی نیاز خیلی از طرفداران این برند را در ایران برطرف کنه.

با خرید اینترنتی محصولات گوچی با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی شیک پوش  فاکتور رسمی برند گوچی رو هم دریافت میکنین و با اون فاکتور میتونین محصولی که دارین رو تو هر شعبه ای در جهان تعویض بکنین.

برای خرید آنلاین محصولات گوچی از جمله کیف گوچی ، کفش گوچی ، اکسسوری گوچی ، عینک آفتابی گوچی ، ساعت گوچی ، عطر و ادکلن گوچی از محصولاتی که تو این قسمت  از سایت شیک پوش وجود داره دیدن کنید.
 

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود