برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
رنگ
فیلتر

سویشرت و هودی مردانه

خرید سویشرت مردانه

خرید سویشرت مردانه در تمام فصول رواج دارد. سویشرت مردانه با توجه به مدل های آن کاربرد های متفاوتی دارد از جمله استفاده در فصول سرد و هم چنین هنگام ورزش کردن. پوشیدن سویشرت مردانه استایل شما را اسپورت و کژوال نشان می دهد. لذا پوشیدن سویشرت مردانه در موقعیت های رسمی و اداری مرسوم نیست. 

انواع سویشرت مردانه

هودی مردانه

هودی مردانه یکی از مرسوم ترین مدل های مدل های سویشرت است . هودی به معنی کلاه دار است و هر سویشرتی که کلاه داشته باشد هودی محسوب می شود.

دورس مردانه

دورس مردانه یکی دیگر از مدل های سویشرت مردانه است، این مدل سویشرت از داخل کرک دارد که برای فصول سرد بسیار مناسب است.

سویشرت زیپ دار مردانه

این مدل از سویشرت مردانه از جلو با زیپ بسته می شود این مدل سویشرت مردانه به دلیل اینکه جلو آن باز می شود قابل استفاده بر روی لباس های دیگر است. هم چنین بسیاری از ورزشکاران هنگام تمرین از این سویشرت استفاده می کنند.

قیمت سویشرت مردانه

قیمت سویشرت مردانه متفاوت و به نوع برند و جنس محصول بستگی دارد. بعضی از برند های سویشرت مردانه قیمت مناسبی دارند می توان با هزینه کمی مدل مد نظر خود را پیدا کنید.

برند سویشرت مردانه

بسیاری از برند ها در کالکشن های خود سویشرت زنانه و مردانه را تولید می کنند از جمله برند های ورزشی مانند نایک و آدیداس که سویشرت و هودی این برند ها مورد انتخاب بسیاری از ورزشکاران و افراد معمولی است. هم چنین برند های فست فشن همچون اچ اند ام نیز در کالکشن خود سویشرت ها با کیفیتی تولید می نمایند.

خرید اینترنتی سویشرت مردانه

یکی از روش های خرید سویشرت مردانه خرید اینترنتی است. خرید اینترنتی هودی مردانه باعث صرفه جویی در مصرف وقت و زمان می شود. هم چنین در خرید آنلاین سویشرت مردانه تنوع مدل های انتخابی بیشتر و در نتیجه انتخاب راحت تر است.

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود