جدیدترین مدل کفش مردانه 2019

نوشته شده در5 سال ها پیش با
پسندیدم 0

در یک ضرب المثل سرخپوستی هست که میگه : که ریشه تمام تلاش های بزرگ از پا شروع می شود. پس کفشت رو خوب انتخاب کن. در یک ضرب المثل سرخپوستی هست که میگه : که ریشه تمام تلاش های بزرگ از پا شروع می شود. پس کفشت رو خوب انتخاب کن. بطور کلی طراحان و تولید کنندگان پوشاک و کفش برای آقایان کفش را بر پنج دسته کلی تقسیم کرده کرده اند که عبارتند از : - کفش رسمی مردانه - کفش بوت و نیم بوت مردانه - کفش کالج مردانه - کفش کتونی مردانه - کفش های راحتی و صندل مردانه

 در یک ضرب المثل سرخپوستی هست که میگه : که ریشه تمام تلاش های بزرگ از پا شروع می شود. پس کفشت رو خوب انتخاب کن.

بطور کلی طراحان و تولید کنندگان پوشاک و کفش برای آقایان کفش را بر پنج دسته کلی تقسیم کرده کرده اند که عبارتند از :

- کفش رسمی مردانه

- کفش بوت و نیم بوت مردانه

- کفش کالج مردانه

- کفش کتونی مردانه

- کفش های راحتی و صندل مردانه

که در بین این پنج دسته کفشهای رسمی و کفش های کالج تنوع بیشتری نسبت به سایر دسته های کفش مردانه برخوردارند . در ادامه میخواهیم به توضیح مفصل انواع مدلهای کفش مردانه بپردازیم پس با ما همراه باشید :

1 - کفش مردانه اکسفورد (Oxford)

کفش های اکسفورد که به لاتین (OXFORD) عبارتیه که انگلیسی ها برای کفش مردانه مجلسی  انتخاب کردند. و اساسا و  قالب مدل کفش رسمی مردانه معمولا با بند کوتاه ، نوک جلویی کفش گرد و پاشنه های پهن دارند و اکثرا رویه کفش بدون چسب ، لوگو برند و یا سایر موارد زینتی است بطور کلی میشه گفت مدل کفش مجلسی مردانه خشک و انعطاف ناپذیر است  که به موجب همین امر از شما استایل کلاسیک و رسمی میسازد.ریشه تولید این مدل از کفش های مردانه برمیگرده به اسکاتلند و ایرلند شمالی ؛ زمانیکه دانش اموزان و دانشجویان ایرلندی در دانشگاه اکسفورد از این مدل کفش زیاد استفاده می کردند ، اسم این مدل کفش مردانه را اکسفورد نامیدند.

اکسفورد ها رسمی ترین نوع کفش هستند بطوریکه شما می توانید در هر محیط و مکانی از این مدل کفش استفاده کنید و فقط باید بخاطر داشته باشید که این مدل کفش مردانه باید با شلوار بلند پوشیده شود. به دلیل تطبیق پذیری اونها، رنگ های سیاه و قهوه شایع ترین رنگ ها هستند این مدل کفش ها باید با جوراب ساق دار پوشیده شود .

                               

2 - کفش مردانه (Suede Oxford wingtips)

کفشهای wingtips Suede مدل دیگری از کفشهای اکسفورد هستند با این تفاوت که نوک کفش حالت گرد و خمیده دارد و نسبتا انعطاف پذیر تر از کفشهای اکسفورد است. غالبا رویه این مدل کفش ها از جیر ، چرم و پلی اورتان است که بهترین آنها کفش با رویه جیر است چراکه منافذ باز روی رویه جیر تنفس پذیر هستند مناسب برای هر مکانی است فقط باید این نکته را در نظر داشت که کفش با رویه جیر مراقبت و نگهداری روزانه میخواد. این مدل کفشها رو هم میتوان با جوراب پوشید اما توصیه میشه که این کفشهارو بدون جوراب استفاده کرد.

                                                             

3 - کفش مردانه کالج (Loafers)

کفش کالج یا همان Loafers تاریخچه تولید این مدل از کفش های مردانه برمیگرده به خیلی سالیان پیش ، ملوان ها و تمام اکثر پرسنل کشتی ها هنگام سیر و سفر در آبها و دریاها از این مدل کفش استفاده میکردند ، کفش کالج بدون بند هستند و  بخاطر راحتی ، انعطاف پذیری و سبک وزنی طرفدارای زیادی پیدا کرده .این کفشها در طرحها و رنگهای مختلفی تولید میشه و این کفشها بدون جوراب پوشیده می شوند اما میشه از جوراب های کالجی یا ساق کوتاه هم استفاده کرد ، اما به هیچ عنوان به هیچ عنوان نباید با این مدل کفش از جوراب ساق دار استفاده کرد.

                                                           

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

5 - کفش مردانه کالج بند دار (Boat Shoes)

مدل دیگری از کفش های کالج با همان مشخضات هستند تنها نقطه اختلافشان در بندی بودن این کفشهاست . این مدل کفش ها بیشتر سبک اسپورت و جووان پسندانه تری نسبت به کفشهای کالج بدون بند دارند ، این کفشها مناسب استایل دانش آموزی و دانشجویی است بنابراین استفاده از این کفش ها در محیط های رسمی و اداری توصیه نمی شود.

                                                         

6 - کفش اسنیکرز مردانه (Sneakers)

اسنیکرز بهترین ایده برای ست کردن لباس و شلوار های روزمره . برای امور روزمره و عادی کافیه اول اسنیکرز مورد علاقتونو انتخاب کنید و بعد از اون تنها چیزی که نیاز دارید با این کفشها بپوشید انتخاب یه شلوار جین و تیشرته .

این مدل از کفش ها معمولا از پلی اورتان ، کتان ،و پارچه تولید میشوند و فیت پا هستند ، یعنی شما باید در نظر داشته باشید که به هنگام خرید این مدل کفش اسنیکرز مردانه پای شما درون کفش محکم و قرص فیت شود اگر کفش اسنکیرز رو حتی یک ذره بزرگتر از سایز پای خودتون انتخاب کنید ممکنه بعدا دچار مشکل بشین چون این کفشها به مرور توی پا جا باز میکنند .

                                                                   

7 - کفش کتونی مردانه (Trainers)

کفش های کتونی مردانه که به لاتین با Trainers نامیده میشوند ، کفش های مد روز هستند که با تاکید بر راحتی فرد در طی کردن راه و پیاده روی مسافت های طولانی تولید میشوند. امروزه کمپانی نایک NIKE غول پوشاک و برند معروف لباس های ورزشی در دنیا تحقیقات گسترده ایی در زمینه تولیدات کفش کتونی انجام میدهد و مدلهای استاندارد کفش کتونی رو این برند تولید میکنه. 

اگر ورزشکار هستید ،و یا اگر به سلامتی پاهای خود اهمیت می دهید و  به دنبال کفشهای کتونی اورجینال و برند نایک هستید میتونید از محصولاتی که در این قسمت از سایت شیک پوش هست دیدن کنید.

                                         

8 - کفش بوت مردانه (Boots)

کفش های بوت مردانه علیرغم تصور عموم فقط مخصوص فصل پاییز و زمستان نیستند ، اگرچه این کفشها بخاطر ضخامت و قطری که دارند گرما رو بخود جذب می کنند و در خود نگه می دارند اما این مدل از کفشهای مردانه رو میتوان در سایر روزهای عادی استفاده کرد.

 بسیاری از این بوت ها یا چکمه ها به علت طراحی مستحکمی که دارند ، و طراحی آنها ریشه از  کفشهای نظامی و کوهنوردی دارد. کفی این کفشها از پایه لاستیکی فشرده شده است و رویه آن از پلی اورتان ، جیر ، چرم ، چرم مصنوعی است که باعث میشه از نفوذ آب و گرد وغبار جلوگیری شود ، که البته بوتهای چرمی همواره استایل شیک و متفاوتی رو برای فرد به ارمغان می اورند .

                                         

9 - کفش نیم بوت مردانه یا چلسی (Chelsea)

تقریبا میشه گفت این کفشها ظاهری لطیف تری نسبت به بوت دارند و رسمی تر هستند .این مدل از کفش های مردانه رو میشه با شلوار جین و کتان ست کرد اما پوشیدن این کفشها با شلوار پارچه ای پیشنهاد نمیشه.

                                                 

و سخن آخر اینکه با قطعیت میتونم بگم که مهم نیست شما چه کفشی رو انتخاب میکنید مهم اینه که پای شما در اون احساس راحتی و سلامتی بکنه و اینکه در هر راهی که هستین باید با اعتماد به نفس کامل قدم بردارین . ما در این مقاله قصدمون فقط معرفی بهترین ها به شیک پوش های عزیز بود چرا که بر این باوریم شما که الان در حال خوندن این مقاله هستید لیاقت بهترین هارو دارین.

و در اخر شما میتوانید در فروشگاه شیک پوش در قسمت کفش مردانه مناسبترین کفش رو برای استایل ایده آل خودتون پیدا کنید. شیک پوش با کلکسیونی بیش از 2800 مدل کفش مردانه از جمله ؛ کفش کتونی مردانه ، بوت و نیم بوت مردانه ، کفش رسمی مردانه ، کفش صندل و راحتی مردانه و کفش کالج مردانه از برندهای معروف و معتبر اروپایی با ضمانت اصالت کالا بهترین گزینه برای خرید شماست.

منبع : www.kinowear.com

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود